Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Takaisin yhteen eksän kanssa?

Vierailija
12.01.2017 |

Taustaa: teimme lapset verrattain nuorina, kesken opintojen ja työelämän (osa-aikatyöt molemmilla), lasten ja opintojen viidakkoon hukkasimme liittomme liekin. Koin ettei mies tukenut minua, pääasiassa hoidin kodin, lapset ja opinnot+työt. Miehenikin kävi töissä ja oli myös vetovastuussa harrastuksissaan (veti itsepuolustuslajin kurssia jne). Yritin puhua josko voisi harrastuksistaan joustaa, viettäisimme aikaa perheenä jne.. mutta harrastukset ovat niin tärkeät. Loppupeleissä jaksamiseni loppui ja opinnot viivästyivät. Tajusin, ettei jaksamiseni ja hyvinvointini kiinnostaneet miestäni pätkääkään, minä ja lapset olimme harrastamisen este ja rasite.

No, erosimme sitten. Eron jälkeen minulla oli yksi suhdeviritelmä, joka ei sitten ottanut tulta alleen. Valmistuin ja sain vakipaikan. Stressi helpotti. Lapset kasvoivat.Miehiä en edes katsele, en halua uusperhettä mutta kolmannesta lapsesta olen haaveillut..olen nyt 29v..

Mies taas.. loukkasi polveaan ja joutui vähentämään harrastuksiaan. Oli myös pitkällä sairaslomalla. Masentui. Ei nähnyt lapsiaan kuin minun ja/tai äitinsä aloitteesta/kannustamana. Nyt on sen verran parempi että käy töissä ja harrastaa taas. Välimme ovat ok ja uutta naista hänellä ei ole.

Mietin nyt, ryhtyisinkö lämmittelemään suhdetta uudestaan.. Olen itsenäinen nainen, arki rullaa.. mies sopisi (takaisin) kuvioon harrastuksineen. Tulotaso nousisi kummallakin. Seksielämämme oli toimivaa aina..Voisimme yrittää lasta, hän olisi täyssisarus aiemmille lapsillemme. Lapsetkin kaipaavat isäänsä, vaikka hänelle harrastukset tulevat olemaan nro 1 aina. Tyytyisittekö tälläiseen? Eli elo jatkuisi samanlaisena, mutta kuviossa olisi mies harrastuksineen. 2 lasta hoidin jo yksin, plus työt ja opinnot. Nyt en miehen apua tarvitsisikaan. Ja hänen äitinsä on autellut tähänkin asti kuin eroa ei olisikaan.

Plus että ydinperheen status on kova edelleen ja tiedän nyt ettei vaihtamalla parane.. :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haluat takaisin

-rouva-statuksen

-jonkun jonka kanssa puolittaa laskut

-tehdä lapsi

-jonkun jonka vierestä herätä aamuisin?

Haluaako mies samoja asioita? Entä kumppanuus, rakkaus? Toisesta välittäminen?

Millaisen mallin parisuhteesta annatte lapsillenne?

2/6 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ymmärrän sinua hyvinkin. Et ole vielä löytänyt uutta parempaa kumppania ja tiedät mitä odottaa vanhalta kumppanilta, eikä se yksinolokaan aina välttämättä niin häppöistä ole. Mutta onhan tuossa taas se että mitä järkeä palata siihen samaan jonka takia aiemmin lähdit, jos et oikeasti palaa miehen kanssa yhteen molemminpuolisen rakkauden ja halub tehdä töitä suhteen eteen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli haluat takaisin

-rouva-statuksen

-jonkun jonka kanssa puolittaa laskut

-tehdä lapsi

-jonkun jonka vierestä herätä aamuisin?

Haluaako mies samoja asioita? Entä kumppanuus, rakkaus? Toisesta välittäminen?

Millaisen mallin parisuhteesta annatte lapsillenne?

No pilvenhattararakkaus nyt on ihan hömppää mutta esim. kumppanin auton puhdistus lumesta ennen omaa töihinlähtöä, kahvikupin anto toiselle... pieni arjen huomaavaisuus on meidän pitkässä liitossa se salaisuus. Teemme eri asioita, juttelemme kyllä paljon ja lakanoita laulatamme. Ja on kiva olla esim lomilla eri aikoihin, ei toisen naama ala kyllästyttämään ;) N34, naimisissa 6 vuotta ja 3 lasta.

Vierailija
4/6 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen elämänlaatu ainakin paranisi.. palaisi harrastuksistaan valmiiseen pöytään ja illalla saisi seksiäkin. Kunhan nyt vähän maksdlis talolainaa pois. Kelpais mulle.. M34

Vierailija
5/6 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko näihin uudelleen lämmittelyihin.  Vähän aikaa menee hyvin mutta eipä aikaakaan kun aikaisemmat kipukohdat nousevat pintaan.  Ja kannattaisi varmaan miettiä tahtooko mies uusvanhaa kumppania.

Vierailija
6/6 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen elämänlaatu ainakin paranisi.. palaisi harrastuksistaan valmiiseen pöytään ja illalla saisi seksiäkin. Kunhan nyt vähän maksdlis talolainaa pois. Kelpais mulle.. M34

Totta.. mutta saisin minäkin tutun kumppanin, sen lapsen ehkä, laskujen makselijan ja lämpöpatterin kylmiä öitä varten ;) inhoan olla yksin, toki alkuun se oli kivaa, mutta nyt häpeän vähän sinkuuttani ja sitä että mulla ei ole miestä. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan