Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun äiti on outo lahjojen antaja

Vierailija
12.01.2017 |

Saattaa silloin tällöin ihan muuten vaan ostaa mulle tai lapsille joitain, voi siellä käydessä antaa 20 tai 50e. Mutta synttärilähjaksi tai joululahjaksi ei mitään. Eikä antanut esikoiselle rippilahjaksikaan mitään. Onko teistä ihan ok?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että äitisi ainakin lahjat sydämestään ja omasta halustaan. Onhan tuo tietty vähän erikoista, mutta ihan ok.

Vierailija
2/13 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlainen kuin oma äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lapsi ja äiti osti mulle jotain, saattoi maninita että tää on sitten synttärilahja, vaikka synttärit vasta parin kuukauden päästä.

Tai kun mentiin serkkujen synttäreille, ei viety lahjaa ja äiti sanoi että hankkii sitten jälkikäteen jotain. Mut ei koskaan sit ostanut mitään. Joululahjoja kyllä saatiin, serkuille ei ostettu vaikka heidän perheeltä me saimme.

Ap

Vierailija
4/13 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävetti lapsena aina se että äiti selitti miten ei ole ehtinyt ostaa mitään kun mentiin kylään synttäreille =(

Vierailija
5/13 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla samanlainen äiti.

No, kun lapset oli pieniä, niille järkättiin synttärijuhlat ja oli paketti joka avattiin synttäripäivänä.

Mutta nykyään kun lapset ovat jo aikuisia, olen sitä mieltä että lahja kuin lahja, silloin kun on sopiva hetki. Hekään eivät touhota minun synttäreistäni, enkä sellaista ole toivonutkaan. Joten miksipä siis touhottamaan muidenkaan synttäreistä.

Vierailija
6/13 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kun lapset oli pieniä, niille järkättiin synttärijuhlat ja oli paketti joka avattiin synttäripäivänä.

Mutta nykyään kun lapset ovat jo aikuisia, olen sitä mieltä että lahja kuin lahja, silloin kun on sopiva hetki. Hekään eivät touhota minun synttäreistäni, enkä sellaista ole toivonutkaan. Joten miksipä siis touhottamaan muidenkaan synttäreistä.

No annoithan lapsillesi lahjoja. En minäkään nyt itselleni edes odota mitään saavani =O

Vierailija
7/13 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisiko parempi että antaa vaan synttäri- ja joululahjat, mutta ei sitten anna noita arkea piristäviä lahjoja?

Mukavaltahan tuo kuulostaa :)

Vierailija
8/13 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen aidosta halusta antaminen on paljon mukavampaa kuin velvollisuudentuntoinen pakkolahjominen. En tajua mitä ihmeteltävää tuossa nyt on.

Vierailija
9/13 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No annoithan lapsillesi lahjoja. En minäkään nyt itselleni edes odota mitään saavani =O

Kun ollaan kaikki aikuisia, ollaan kaikki aikuisia. Toistemme juhlistamisetkin menee sitten vähän sitä rataa.

Pitäisikö minun juhlistaa sen isommin tyttäreni 32-vuotispäivää kuin hänen minun 56-vuotispäivää?

Vierailija
10/13 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuommoinen aidosta halusta antaminen on paljon mukavampaa kuin velvollisuudentuntoinen pakkolahjominen. En tajua mitä ihmeteltävää tuossa nyt on.

Ok. Minusta taas jos tulee kutsuttuna juhliin, yleensä on tapana antaa lahja. Meillä mummi tulee aina tyhjin käsin. Niin ja ne muuten vaan annetut 'lahjat' on tyyliin sukat, paita tarjoustangosta, siivoustarvike tms. Teineille tosin vaatteet harvoin enää kelpaa, mutten kehtaa sanoa siitä =(

Ap.

Vierailija
11/13 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ollaan kaikki aikuisia, ollaan kaikki aikuisia. Toistemme juhlistamisetkin menee sitten vähän sitä rataa.

Pitäisikö minun juhlistaa sen isommin tyttäreni 32-vuotispäivää kuin hänen minun 56-vuotispäivää?

Menitkö tyttäresi 30-juhliin ilman lahjaa? Siis jos hän järjesti juhlat.

Vierailija
12/13 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsenlapsillesikaan et meinaa mitään synttäri tai joululahjoja antaa, turhaa hössöttämistä, eiks niin.

Vierailija
13/13 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menitkö tyttäresi 30-juhliin ilman lahjaa? Siis jos hän järjesti juhlat.

Jos hän järjestää juhlat ja kutsuu minut, niin toki.

Ja joo, ostan lapsenlapsille lahjoja niin kauan kuin ovat alaikäisiä, pistän pakettiin ja rusetin päälle.

Mutta aikuisia ihmisiä en välttämättä juhli enkä muista, paitsi jos he itse järjestävät tosiaan juhlat omaksi kunniakseen. (Mikä on minusta vähän moukkamainen tapa noin yleensäkin.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi