Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa elävät! Kummalla teistä on korkeampi koulutustaso ja kummalla suuremmat tulot?

Vierailija
12.01.2017 |

Onko korkeakoulututkinto vielä yhteydessä suuriin tuloihin? Vai onko korkeakoulutetut matalapalkkatöissä?
Miten tämä näkyy teillä?

Minä olen vasta opiskelija, joten tulot on tasan opintotuki. Maisteriksi valmistun joskus. Mies on maisteri, töissä ja luonnollisesti nyt tässä tilanteessa on suuremmat tulot.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä vielä, kun opiskelen.

Vierailija
22/28 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on maisteri ja ansaitsee puolet siitä mitä minä AMK-pohjalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla AMK-koulutus, palkka 3300e, miehellä ei koulutusta, hänen palkkansa 3200e.

Vierailija
24/28 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen maisteri non 4000 euron kuukausituloilla. Miehelläni on tohtorin tutkinto ja noin 3000 euroa suuremmat kuukausitulot.

Vierailija
25/28 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ollaan diplomi-insinöörejä, mies saa pari sataa enemmän kuussa minuun verrattuna.

Vierailija
26/28 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maisteri ja miehellä opistotutkinto, aika lailla sama (huono) palkka tällä hetkellä.

Vierailija
27/28 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla sama koulutustaso, minulla parempi palkka yksityisellä ja miehellä pienempi koska on virkamies

Vierailija
28/28 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kasvatustieteiden maisterin tutkinto ja bruttopalkka luokkaa 2800€/kk. Mies on käynyt ammattikoulun erään linjan, jonka jälkeen opiskellut kurssimuotoisesti tai työpaikan ohessa kouluttautunut esim. esimiestehtäviin. Työskentelee siis tekniikan saralla. Hänen bruttopalkkansa n. 6000€ ja bonukset silloin tällöin päälle.

Välillä vähän kirpaisee kun mietin miten pitkään olen koulun penkkiä kuluttanut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän