Miten feministit huolehtivat tasa-arvosta seksissä?
Seksissä mies panee naista ja nainen alistuu miehelle. Miten feministit toteuttavat tasa-arvon seksissä?
Kommentit (14)
Höpsis. Kun aikuiset ihmiset tekevät yhdessä asioita, joihin molemmat suostuvat ja joista molemmat tykkäävät, se on täysin tasa-arvoista. Harvinaisen huonoa seksiä muuten jos vain mies panee ja nainen pelkästään ottaa vastaan, mutta tämä on tietysti minun mielipide ja ihan tasa-arvoista sekin on jos tästä on yhdessä sovittu.
Pitää harrastaa vain anaalipenetraatiota, koska se voidaan suorittaa molempien sukupuolten edustajille.
En kyllä ole feministi (termi syrjii mielestäni miehiä ja muunsukupuolisia), mutta kotona seksin tasapuolisuus hoituu sillä, että minä olen välillä päällä ja hoidan liikkumisen. :D Kummallakaan ei ole mitään velvollisuuksia antaa suu- tai anaaliseksiä, tykätään molemmat "muna pilluun" -heteroseksistä lähetyssaarnaajassa, ratsastaen, doggyllä tai jollain hauskemmalla variaatiolla.
Meillä ei kukaan alistu eikä ketään panna. Me rakastelemme. Suuseksiä on ennen ja jälkeen ja kesken yhdynnän, teemme 69-asentoa usein, annamme suikkeja toisillemme muutenkin. Huolehdimme omasta ja toistemme nautinnosta.
Mies saa panna vain jos joka kerta tuottaa minulle orgasmin.
Älkää enää vastailko tälle pervolle
Seksi voidaan lopettaa ennen miehen orgasmia. Miehellä velvollisuus antaa suuseksiä joka kerta (myös jos on menkat).
Pidän huolen että mies tekee kaiken niinkuin minä käsken...
Olkoon seksi millaista tahansa - jos se tapahtuu molempien halusta yhteisymmärryksessä - se on tasa-arvoista.
Harrastan kyllä mielelläni bdsm-alistusseksiä mutta minulla onkin tyttöystävä :D
No en harrasta seksiä vaan rakastelen. Siinä molemmat nauttivat täysillä ilman päämäärää, venyttäen nautintoa loputtomiin. Kokeile joskus.