Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten feministit huolehtivat tasa-arvosta seksissä?

Vierailija
12.01.2017 |

Seksissä mies panee naista ja nainen alistuu miehelle. Miten feministit toteuttavat tasa-arvon seksissä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en harrasta seksiä vaan rakastelen. Siinä molemmat nauttivat täysillä ilman päämäärää, venyttäen nautintoa loputtomiin. Kokeile joskus.

Vierailija
2/14 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis. Kun aikuiset ihmiset tekevät yhdessä asioita, joihin molemmat suostuvat ja joista molemmat tykkäävät, se on täysin tasa-arvoista. Harvinaisen huonoa seksiä muuten jos vain mies panee ja nainen pelkästään ottaa vastaan, mutta tämä on tietysti minun mielipide ja ihan tasa-arvoista sekin on jos tästä on yhdessä sovittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää harrastaa vain anaalipenetraatiota, koska se voidaan suorittaa molempien sukupuolten edustajille.

Vierailija
4/14 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole feministi (termi syrjii mielestäni miehiä ja muunsukupuolisia), mutta kotona seksin tasapuolisuus hoituu sillä, että minä olen välillä päällä ja hoidan liikkumisen. :D Kummallakaan ei ole mitään velvollisuuksia antaa suu- tai anaaliseksiä, tykätään molemmat "muna pilluun" -heteroseksistä lähetyssaarnaajassa, ratsastaen, doggyllä tai jollain hauskemmalla variaatiolla.

Vierailija
5/14 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kukaan alistu eikä ketään panna. Me rakastelemme. Suuseksiä on ennen ja jälkeen ja kesken yhdynnän, teemme 69-asentoa usein, annamme suikkeja toisillemme muutenkin. Huolehdimme omasta ja toistemme nautinnosta.

Vierailija
6/14 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa panna vain jos joka kerta tuottaa minulle orgasmin.

Vierailija
7/14 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/14 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää enää vastailko tälle pervolle

Vierailija
9/14 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi voidaan lopettaa ennen miehen orgasmia. Miehellä velvollisuus antaa suuseksiä joka kerta (myös jos on menkat).

Vierailija
10/14 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päällä tai 69:ssä.

Vierailija
11/14 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän huolen että mies tekee kaiken niinkuin minä käsken...

Vierailija
12/14 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon seksi millaista tahansa - jos se tapahtuu molempien halusta yhteisymmärryksessä - se on tasa-arvoista.

Vierailija
13/14 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan kyllä mielelläni bdsm-alistusseksiä mutta minulla onkin tyttöystävä :D

Vierailija
14/14 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En teidä