Mitä SINÄ olet tehnyt tänään punaviherunelman hyväksi???
Kommentit (25)
Ilmiantanut useita ketjuja joissa kerrotaan matulauman tekemistä joukkoraiskauksista.
Kuljen töihin fillarilla. Autosta luovuttiin. Pidän huoneita vähän viileämpinä kuin ennen. Syömme kasvispainotteisesti, liha ei ole kiellettyä, kalaa jonkin verran. Kala on kaikki MSC:tä tai muuten "hyvän omantunnon kalaa". Toisten syömisiä ei kytätä eikä moitita eikä autoiluakaan.
Maksan noin prosentin bruttotuloista erilaisille avustusjärjestöille.
Hain hesestä ruokaa ja paperipussissa lukee "hiilijalanjälki hyvitetty". Eli vissiin on sit ekologista vetää hampparii.
Poistin yritykseni rekisteristä. Työntekijät saivat lähtöpassit jo pari vuotta sitten. Nyt kelpaan itsekin työttömäksi kortistoon tuilla makoilemaan. Kyllä sosialismi on hieno järjestelmä kun ei töitä tarvitse kenenkään tehdä.
Rakensin vanhasta huonekalusta "uuden". Käykö se? Eikö se ole aika vihreetä?
En käynyt tänään autolla kaupassa. (koska olen kännissä)
Olen työttömänä. Ei matkustus saastetta töihin. Ei päästöjä työpaikalla minun takiani.
Elän ekologisesti ja olemme vähentäneet lihansyönnin vähiin. Nautaa ja sikaa emme syö lainkaan, kanaa vähän.
Pyrin aina pysymään mahdollisimman tiukasti faktoissa. Myös silloin, jos ne ovat oman maailmankuvani vastaisia. Yleensä ne eivät kumminkaan ole. Maailmassa on paljon, mihin sosiaalisesti tiedostava ja ympäristönsuojeluun painottuva elämäntapani sopii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannan tämän ketjun.
Kyllä ne tietää jo, siellä oppositiossa.
Puhunut paskaa riistäjäkapitalistityönantajastani joka repii voittonsa mun selkänahasta. Saikutan vielä vittuillessani loppuviikon ha ha ha ha Vasemmisto rulettaa!!!!
Tehdäänkylläjotain kirjoitti:
Kuljen töihin fillarilla. Autosta luovuttiin. Pidän huoneita vähän viileämpinä kuin ennen. Syömme kasvispainotteisesti, liha ei ole kiellettyä, kalaa jonkin verran. Kala on kaikki MSC:tä tai muuten "hyvän omantunnon kalaa". Toisten syömisiä ei kytätä eikä moitita eikä autoiluakaan.
Maksan noin prosentin bruttotuloista erilaisille avustusjärjestöille.
Kai tajuat että oikeat punavihreät katsovat sinua halveksien ja säälien? Tärkeämpää olisi marssia sadan ihmisen mielenosoituksissa, jakaa rasisminvastaisia kirjoituksia Facebookissa ja kysellä joka paikassa sukupuolettomia vessoja!!!
Täh? Eihän aloituksessa kysytty, mitä ekologista olet tänään tehnyt, vaan kuinka olet edesauttanut unelmaa.
Noh, luetunymmärrys ei välttämättä ole kaikkien vahvuus. Asian vierestä vastaamalla voi kätevästi kiertää vaikean kysymyksen.
En toivottavasti yhtään mitään, vaan ennemminkin toivottavasti olen jotenkin voinut ehkäistä sen toteutumista.
Mikä se unelma on noin pääpiirteissään AP?
Niin mitä olet tehnyt?!?!
Ei se aate elä, jollei me tehdä töitä sen eteen!