Mittasin matkan lattiasta napani ALAREUNAAN JA SE OLI 102 cm, oon 169cm pitkä onko mulla pitkät jalat? Mittaa oma tuloksesi!
Eli seisot kantapäät kiinni lattiassa ja mittaa paljonko napasi ALAREUNAN JA LATTIAN välillä on matkaa.
Kerro myös pituutesi.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
170 cm pitkä ja navan alareunan korkeus on 90cm.
Sulla on ap ihan hirveen pitkät jalat.
Ihan normaalit navan korkeutta suhteuttaessa pituuteen.
Sulla taitaa olla vain lyhyet tynkäjalat.
T. Oikeasti pitkäjalkainen
97cm ja olen 161 pitkä. En näytä pitkäjalkaiselta...
Siis what. Ei jalkojen pituutta voi noin päätellä.Mulla on pitkä vyötärö ja lyhyehköt jalat suhteessa pituuteen - mutta napa on silti korkealla.
Mittaa jalan sisäsyrjä. Ei navasta kenenkään jalka ala :DD
87cm lattiasta navan alareunaan. Olen 155cm pitkä. Napa on korkealla.
103cm ja olen 168cm pitkä. Minulle on aina sanottu, että mulla on todella poikkeuksellisen pitkä selkä. Jos jalat siis ovat näiden laskelmien mukaan pitkät ja selkä on pitkä, onko mulla jotenkin todella pieni pää ja peppu, kun ei muuta muuttujaa enää mitoissa ole?
87cm/157cm, lyhyet jalat on. Toisaalta, on iso maha, niin napa saattaa olla alempana kuin jos olisin hoikka :D
Vierailija kirjoitti:
97cm ja olen 161 pitkä. En näytä pitkäjalkaiselta...
Sisäsyrjästä haaroihin mitattuna 82cm :D
Mulla on napa nännien välissä. Lattiasta 145 ja katosta 125
M40
92 oli navasta lattiaan enkä ole kuin 155 pätkä mutta pitkäjalkainen
Ei tuo mitta mitään kerro. Mittaa lattian ja haaran väli. Jos se on reippaasti enemmän kuin puolet koko pituudestasi, olet pitkäsäärinen, jos reippaasti vähemmän, olet lyhytsäärinen.
oon 170cm ja mulla oli 110:D mähän oon yhtä jalkaa. musta oli kuulemma sanottu jo kohdussa että pitkä säärinen tulossa ;D näytän varmaan huvittavalta
Pituus 168cm ja navan alareuna 100cm
170 cm pitkä ja navan alareunan korkeus on 90cm.
Sulla on ap ihan hirveen pitkät jalat.