Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millaiset välikausikengät ostatte n. 1,5 vuotiaalle?

15.03.2006 |

Mä olen kolunnut koko Jyväskylän ja ihan onneton vk- kenkävalikoima!

Meidän tyttö 1 vee ja risat jo juoksee ja ihan kohta pomppii lätäköt sun muut. Etsin välikausi goreja, tai edes jotain missä olis pikkasen suojaa pinnassa mutta ei löydy mistään. Ihan suoraanko pitäs lenkkareihin siirtyä tästä? Kumpparit on loskakelillä ihan must tietty mutta en viittis koko kevättä pitää tyttöä kumppareissa...

Ja onko kukaan tilannut tuolla allaolevasta ecco-linkistä mitään? Siellähän olis huippukenkiä...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt ihan samaa asiaa. Myöskin Jyväskylän kaupat kiertäneenä! Meillä 1v7kk tyttö.

Ajattelin että kumppareita voisi käyttää ihan loskaloska keleillä. Sitten noita kuomia voisi käyttää ilman villasukkaa kun vielä on kylmää.

Olen ostanut sokkarilta killefeet merkkiset kevätkengät (nahkaa käsittääkseni) joissa korkea varsin. Toivon, että nämä vielä mahtuvat neidille kun jalka kasvaa niin kovaa vauhtia. Sen lisäksi meillä on sellaiset korkeavartiset lenkkarit ,yhdet kävelykengät ja eilen ostamani reebokin lenkkarit sitten niille keleille kun Lumet on kokonaan lähteneet, ja tietty kesäksi myös.

Eli en ajatellut ostaa enää mitään kenkiä. Tietysti jos oikein hyvän vinkin täältä saa niin miksei ;)

Vierailija
2/9 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistavat vedenpitävät nahkakengät (water resistant kalvo). Meillä on 1v 4kk:tta vanhalla tytöllä huopavuori Tepsut tarrakiinnityksellä ja korkealla varrella. Pitää loistavasti vettä. Näillä ajateltiin mennä loskakelit vielä.

Nyt ostin kevättä ja kesää ajatellen ihanat punaiset nauhakenkä Tepsut Sokokselta -30%. Niillä pärjää loistavasti myöhemmän kevään ja kesän. Kumppareita käytetään vaib aivan tulvakeleillä. Ei tosiaan hyvät jalkineet jokapäiväiseen käyttöön.

...Tepsuja myy ainakin Sokokset ja Halonen/Carlson

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyselen vielä tietääkö joku eccoista (www.eccoamager.dk), voiko eccoja muualta tilata kuin tuolta. Mä olen esikoisella tykännyt eccoista ja goret on pidetty ihan puhki kun niitä on ympäri vuoden käytetty :)

Nyt ainakin jkl:n eccokaupassa ihan onneton valikoima.

Vierailija
4/9 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pitkän etsiskelyn jälkeen löysin kengät, joihin olen tyytyväinen: Tepsut tuli! Etsin oikeen Water proof -kenkiä, mutta paras mitä löysin, oli Tepsujen Water resistant. Myyjä sanoi, että saumoista voi päästää vettä, jos lätäkössä seisoo, mutta varmaan ihan loistavat loskakelin jalkineet silti. Ja tosiaan just hyvä huopavuori ja kenkä aukeaa päältä pitkälle, joten helpot laittaa jalkaan. Mun löytämissä goreissa oli vain turkisvuorta, joka varmasti on kohta jo liikaa.

Vierailija
5/9 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksostyttöjen äitinä kyselen onko tepsut kalliit? kuulostais muuten hyviltä jos hinta kohdallaan.

Vierailija
6/9 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ikävä kyllä on aika kalliit: 60 euroa pari. Toisaalta en löytänyt mitään muuta vaihtoehtoa kuin lämminvuorikumisaappaat, joten ei auttanut... Ja toivon, että säilyvät hyväkuntoisina vielä tulossa olevalle toisellekin lapselle.

Vierailija
7/9 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olette löytäneet huopavuorellisia Tepsuja? Kävin juuri tänään Tampereen kaupoissa etsimässä reilu yksivuotiaalle pojalle kenkiä kevääksi ja löysin ainoastaan ihan kevyitä nahkakenkiä (Tepsut, Kavat, Ecco jne.), joita voi kuvitella käyttävänsä vasta aivan lämpimillä ja kuivilla keleillä. En siis löytänyt ainoitakaan sellaisia kenkiä, joissa olisi edes vähän vedenpitävyyttä tai jotain ohutta vuorta.

Vierailija
8/9 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turusta löytyi Sokoksesta, muista kaupungeista en osaa sanoa.

Vierailija
9/9 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne oli tullut viimeviikolla vedenpitäviä vk kenkiä. Ostin 1v.pojalle sellaiset varrelliset ruskeat, en jaksa käydä katsomassa merkkiä, mutta oli joku vieraampi eurooppalainen, olisiko ollut rikosta (k/c)