Sekaisin naisista
Hei! Mikähän minua vaivaa, kun mene aivan sekaisin aina kun näen 18-40v naisia kaupassa, kadulla millon missäkin. Haluaisin vain ottaa heidät halaukseen ja haistaa heidän tuoksunsa sekä tuntea vartalon vasten omaani. T: vajaa kolkyt vee mies.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Itsehän sen jo kirjoitit: vajaa.
No höh...En todellakaan ole vajaa, vaan korkeakoulutettu fiksu nuori mies.
Mulla samaa joskus ja luulen, että se tulee kun joutuu elämään puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän sen jo kirjoitit: vajaa.
No höh...En todellakaan ole vajaa, vaan korkeakoulutettu fiksu nuori mies.
vajaa kolkyt vee (oletettavasti lähempänä kolmea- kuin kahtakymmentä, kirj. huom.) [x]
nuori []
Aika mielenkiintoinen tuo sun ikähaarukkajutska.
Oletko yksinäinen? Ehkä kaipaisit naisseuraa ja siksi ihastut vähän kaikkiin? Lähde treffeille! :)
Pahimpaan kosketuksen kaipuuseen voisit käydä vaikka naishierojalla? Oletan, että olet ihan asiallisesti käyttäytyvä normaali mies.
Vierailija kirjoitti:
Oletko yksinäinen? Ehkä kaipaisit naisseuraa ja siksi ihastut vähän kaikkiin? Lähde treffeille! :)
Pahimpaan kosketuksen kaipuuseen voisit käydä vaikka naishierojalla? Oletan, että olet ihan asiallisesti käyttäytyvä normaali mies.
Tuskin naishieroja tykkää, että on siellä hierottavana kalu kovana.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Siksipä tuohon laitoinkin, että sinne hierontaan sopii mennä vain, jos osaa käyttäytyä. Ei kaikki kosketus ja kosketuksen kaipuu ole seksuaalista.
Vierailija kirjoitti:
Aika mielenkiintoinen tuo sun ikähaarukkajutska.
Kuinka niin mielenkiintoinen? ap
Vierailija kirjoitti:
Olen luultavasti vähän yksinäinen. Naishierojaa voisin koittaa. Käyttydyn kyllä hyvin enkä ehdottele mitään. Erektiolle en tosin voi mitään, se ei ole käytökseen liittyvä asia mitenkään :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EriSiksipä tuohon laitoinkin, että sinne hierontaan sopii mennä vain, jos osaa käyttäytyä. Ei kaikki kosketus ja kosketuksen kaipuu ole seksuaalista.
Mies voikin osata käyttäytyä, mutta peniksellä on oma tahto. Vai voiko nainen säädellä kiihottumistaan?
Vierailija kirjoitti:
Mulla samaa joskus ja luulen, että se tulee kun joutuu elämään puutteessa.
Tämä on hyvä selitys ja varmaan lähellä totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Hei! Mikähän minua vaivaa, kun mene aivan sekaisin aina kun näen 18-40v naisia kaupassa, kadulla millon missäkin. Haluaisin vain ottaa heidät halaukseen ja haistaa heidän tuoksunsa sekä tuntea vartalon vasten omaani. T: vajaa kolkyt vee mies.
no kyllä noin kolmannes vastaantulijoista naisista on tommosia. en tiedä onko testoa liikaa vai seksiä liian vähän. päällimmäisenä ei ole edes yhdyntä ja pettäminen (seksi kotona ok), halailu nyt aluksi koska vastapuoli näyttää ihanalle. onko tälle joku oireyhtymä olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Tavis miehen onkin tosi helppoa päästä treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EriSiksipä tuohon laitoinkin, että sinne hierontaan sopii mennä vain, jos osaa käyttäytyä. Ei kaikki kosketus ja kosketuksen kaipuu ole seksuaalista.
Mies voikin osata käyttäytyä, mutta peniksellä on oma tahto. Vai voiko nainen säädellä kiihottumistaan?
Mieti tuolloin vaikka äitiäsi oksennustaudissa, niin ehkä se peniskin rauhoittuu.
Teini-ikäsi alkoi vihdoin.