Uusi suhde ja nyt jo takkuaa.
Olen nyt vakavasti tapaillut erästä naista syksystä lähtien. Nyt viimeisen parin kuukauden aikana on alkanut olla ongelmia. Teen työkseni matkatöitä ja olen usein pois kotoa, mutta taas vastaavasti pitkiä aikoja kotonakin. Kumppanini on alkanut kiukkuamaan iltaisin ja varsinkin viikonloppuisin, kun en ole kotona. Perjantaina ja lauantaina otetut "parit lasilliset viiniä" lisäävät sitä kiukuttelua selvästi. Ikävä on, tiedän, mutta tilanne oli alusta lähtien selvä hänelle ja tällä hetkellä ei muitakaan vaihtoehtoja ole töiden suhteen. Mustasukkaisuuteenkin jotkut avautumiset viittaavat. Niinkuin täällä korvessa missä käyn töissä, muita naisia olisi. Mukava asua pienessä parakissa kaukana sivistyksestä ja kuunnella puhelimesta kun toinen on kaupungissa ja valittaa ettei ole mitään tekemistä, sen takia kun olen taas poissa. Ja se on minun vikani.
Kommentit (13)
Suhde ei taida olla sinua varten. Matkatöitä tekevä ei vaan voi olla kumppanin kanssa, jolla ei ole mitään omaa ja joka elää vain toisen kautta.
Eri teille, ripustautujaa ei kukaan kestä.
Ihme takertuja sulla tyttiksenä. Kannattaa käydä keskustelu aiheesta nyt, eikä myöhemmin.
Etsi itsellesi aikuinen nainen, jolla on itsetunto ja omaakin elämää,
Kerro ihan ekana miten paljon häntä rakastat. Halaa, ota syliin.
Juttele naiselle vakavasti. Hänellä on tasan kaksi vaihtoehtoa: hyväksyä matkatyö kiukuttelematta tai erota. Kiukuttelu sulle tosiasioista on turhaa.
Ongelma on tunnistettu ja sitä voi alkaa purkaa puhumalla.
Ei teissä kummassakaan ole välttämättä mitään vikaa, mutta olette vain huono mätsi toisillenne juuri tällä hetkellä. Harmi juttu.
Vaihtoon, mulla ollut muutama kaveri, joille töihin lähtökään ei ollut itsestäänselvää, piti muijan kanssa vaantää siitäkin?! Mustasukkaisuus on luonnevika, mikä ei parane koskaan. Korkeintaan pahenee...
No semmoista se on. Se ikävöi sua ja on yksinäinen. Sanot vaan että ikävöit ja kaipaat ja olisit mielummin sen kanssa ja että olet yksin siä parakissa. Ihan jokainen nuori nainen tekisi samoin. Et joko jaksat, tai olet
yksin.
Ihan normaalia, et vähä selvitellään, kun tavataan.
Älkää ottako vinkkua, keksikää jotain muuta.
Alkoholi ei ole kelleen hyväksi.
Tunnistan itseni tuosta takertujanaisesta. Mutta ymmärtäisin vaan olla takertumatta ihmiseen, joka selkeästi tarvitsee erilaisen, "väljemmän" suhteen. Eli parempi olisi, jos etsisitte sopivammanlaiset puolisot itsellenne, säästytte monelta yhteentörmäykseltä.
Kuha et sit oo semmonen mies, että sitte ku se nainen meneeki vkl ja on ystäviensä kans nii sitte sä ootki mustis?
Pitäs pysyä kotona ja soitella sulle sinne parakkiin ku on nii tylsää ymym...
Ei kannata jatkaa suhdetta väkisin. Seurusteluaika on just sitä varten että tuollaiset ongelmat saa selville.