Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin työpaikalla kertomassa, että olen ainakin 2 viikkoa saikulla ja neuvomassa työkavereille, miten mun työt pitää sinä aikana tehdä - sain JÄÄTÄVÄN vastaanoton!!!

Vierailija
12.01.2017 |

Nää naiset ei vaivautuneet edes kuuntelemaan mun ohjeitani! Olivat niin naama happamana että!!

Tehkööt sitten neuvomatta mun työt!!

Kävin antaan esimiehelle kommenttia heistä ja pyysin laittaa heidät edes vähän ruotuun.

Ei ihme, etten pysty olla töissä kun työkaveritkin on vaan itsekkäitä p*skiaisia!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainenmattoko olisi pitänyt levittää?

Vierailija
2/14 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

You go grrrllll!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista tänään porvoosta. Eli sinä kävin ohjeistamassa, kuinka heidän pitää tehdä sinun työt? Mit vit? Esimiehen pitää etsiä sijainen mikäli tehtäväsi eivät voi odottaa paria viikkoa. Ei kai se nyt toisten homma ole tehdä sinun töitä. Melko itsekäs k...pää sinäkin olet.

Vierailija
4/14 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittää olisi pitänyt että olet taas saikella ja saavat tehdä sinun työsi?

Vierailija
5/14 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole esimiehen tehtävä ohjeistaa työntekijöitä, ap ei ilmeisestikään sellainen ole.

Vierailija
6/14 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jatkossa tehdä omista töistä työohjeet, niin toiset pärjäävät paremmin sairauslomiesi aikana.

Parempaa vointia!

Vierailija
7/14 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko heidän pitänyt palvoa sinua toisena päivätyönään, kun noin tärkeän henkilön töitä  pääsee tekemään omien töiden ohella.

Kuka ihan oikeasti edes kehtaa mennä tuossa tilanteessa neuvomaan? Joku jonka ego haisee kuin biojätepussi?

Vierailija
8/14 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako tuolla asenteella ap:n työt tulla tehdyiksi, vaikkei olisi saikullakaan. Vaikuttaa aika yhteistyökyvyttömältä.

Vierailija
9/14 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se vaan metsä vastannut niin kuin sinne huudettiin.

Toki on monia töitä, jotka eivät voi odottaa 2 viikkoa ja usein kollega osaakin ne jo tehdä, koska on tuurannut aiempienkin lomien aikana. 

Vierailija
10/14 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meidän työryhmässä ei ole yhtään naista eikä siten näitä elämäntapasaikuttelijoitakaan.

Vierailija
11/14 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi meidän työryhmässä ei ole yhtään naista eikä siten näitä elämäntapasaikuttelijoitakaan.

Tämä!!

Vierailija
12/14 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipas tympeää, vaikka uhrasit sairaslomaasi ja kävit auttamassa heitä.  Kiittämättömyys on maailman palkka. Minä ainakin vaihtaisin työpaikkaa, jos kollegat on noin ankeita.

:-D

Vierailija
13/14 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos he pystyy työsi tekeen oman työnsä lisäksi niin sinähän olet kohta työtön. Törkeästi käyttäydyit. Esimies järjestää sijaiset.

Vierailija
14/14 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin ymmärrän kyllä ap:ta. Mua oikeasti ärsyttää se, että jos jään lomalle tai joudun saikulle, niin sitten mulle soitellaan puolen tunnin välein, että miten tämä pitää tehdä tms. Olen laatinut omista töistäni raakaversion kirjallisista ohjeista, joihin sitten teen tapauskohtaisia päivityksiä. Jos ja kun olen estynyt menemästä töihin, annan sen ohjeen sille ihmiselle, ketä se koskee ja ainoastaan yhden päivän ajan minut tavoittaa puhelimitse jos on kysyttävää. Toisesta päivästä alkaen puhelin pysyy kiinni, en vastaa. Sähköpostini tarkistan sitten kun huvittaa ja sitä kautta saa kiinni jos saa. Oma vika siellä työpaikan päässä jos ei ohjeet kiinnosta. Pärjäilkööt sitten ilman tietoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi