Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tunteita sinussa herättävät Miss Plus Size-kilpailijoiden kuvat?

Vierailija
12.01.2017 |

He ovat Miss Plus Size -kisan ihanat finalistit! Äänestä omaa suosikkiasi http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005038415.html

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskidenialistisia tunteita.

Vierailija
2/35 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa kisaajista on jo XXL-kategoriaa. Voisi laittaa vaikka suuntaa antavan painoindeksin kisaajille. Esim. 30 BMI voisi olla olla hyvä raja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tunteista, mutta on ok järjestää mitä tahansa missikisoja, kaikennäköiset ja kaikenkokoiset ihmiset saavat näkyä mediassa. 

Vierailija
4/35 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa olivat kommentit, että "kerrankin oikeita naisia eikä mitään luukasoja!" tms.

Mites, jos joskus järkättäisiin Miss Normaalipaino -kisa?

Vierailija
5/35 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari nättiä, muuten en tykkää.

Vierailija
6/35 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että onpas palleroita :) Muutama ihan nättikin.

Vierailija
7/35 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neloseen jo voisi tutustua paremminkin jos tilaisuus koittaisi.

Muiden kanssa korkeintaan hyvä kaveri.

M

Vierailija
8/35 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttaisia naisia. Varsinkin tuo ensimmäinen on ihan supersöpö. Ja jos jotain kiinnostaa, niin olen mies.

Vierailija
9/35 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa kisaajista on jo XXL-kategoriaa. Voisi laittaa vaikka suuntaa antavan painoindeksin kisaajille. Esim. 30 BMI voisi olla olla hyvä raja.

Minustakin tarvittaisiin alaraja koska osa on liian hoikkia tuohon kisaan.

Vierailija
10/35 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottavaa olivat kommentit, että "kerrankin oikeita naisia eikä mitään luukasoja!" tms.

Samaa katsoin, mutta taitaa olla kaikki siiderivalaat siellä ryhmänä kirjoittamassa kommentteja. Onhan pari noista kisailijoista jo erittäin lihavia. En vain ymmärrä miksi tuollaisen pitäisi olla se normi nykyään...

Vierailija
11/35 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa katsoin, mutta taitaa olla kaikki siiderivalaat siellä ryhmänä kirjoittamassa kommentteja. Onhan pari noista kisailijoista jo erittäin lihavia. En vain ymmärrä miksi tuollaisen pitäisi olla se normi nykyään...

Missä sanotaan, että tuollaisen pitäisi olla normi nykyään? Enemmän lehdissä ja mediassa on edelleen laihdutusjuttuja ja kaikenlaisia superdieettejä sekä lihavuuden haitoista puhutaan jatkuvasti.

Vierailija
12/35 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä miksi minkäänlaisia missikisoja tarvitaan tai miksi niitä seurataan. 

Vierailija
13/35 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"HYI."

Vierailija
14/35 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan mukavia naisia, mutta onneksi en itse ole noin lihava. Varmaan olen jonkun fat admirerin mielestä karmea luukasa (kokoa M, 36-38), mutta eipä mulle kukaan mies ole päin naamaa koskaan mitään sellaista sanonut, päin vastoin.

Vierailija
15/35 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nykyään joku ylpeilyn aihe, että on liikalihava? Sehän on epäterveellistä, ja painoa pitäisi pudottaa. Ei alipainoisille / liian laihoillekaan ole omia kilpailuja.

Vierailija
16/35 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sanotaan, että tuollaisen pitäisi olla normi nykyään? Enemmän lehdissä ja mediassa on edelleen laihdutusjuttuja ja kaikenlaisia superdieettejä sekä lihavuuden haitoista puhutaan jatkuvasti.

Siis kun katsoo noita jutun kommentteja. Ja tuollaisia tulee aina. En tiedä, ovatko ne vain tarkoitettu provoksi, vai ovatko ihmiset oikeasti tuota mieltä. 

Vierailija
17/35 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tee minulle mitään, sillä en kiihotu lihavista naisista. En vain pystyisi millään harrastamaan seksiä lihavan naisen kanssa, eikä yksikään lihava nainen ole ollut mielestäni kaunis.

T: Mies 29

Vierailija
18/35 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä yhtään mitään. Lähtökohtaisesti pidän kaikkia missikisoja idioottien puuhana.

Vierailija
19/35 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa kirjoitti:

Minä en ymmärrä miksi minkäänlaisia missikisoja tarvitaan tai miksi niitä seurataan. 

Sama. Kuvittelin, että olisivat jääneet edelliselle vuosituhannelle.

Vierailija
20/35 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niillä on urheiluvaatteet? Kamalaa kun pitää todistella, että "kyllä minä liikuntaa harrastan". Miksi ei hoikkien tarvitse? Saa olla mikä tahansa juoppo/narkki/roskansyöjä/sohvaperuna kunhan ei rasvaa kerry elimistöön!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä