Mitä tunteita sinussa herättävät Miss Plus Size-kilpailijoiden kuvat?
He ovat Miss Plus Size -kisan ihanat finalistit! Äänestä omaa suosikkiasi http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005038415.html
Kommentit (35)
Osa kisaajista on jo XXL-kategoriaa. Voisi laittaa vaikka suuntaa antavan painoindeksin kisaajille. Esim. 30 BMI voisi olla olla hyvä raja.
En tiedä tunteista, mutta on ok järjestää mitä tahansa missikisoja, kaikennäköiset ja kaikenkokoiset ihmiset saavat näkyä mediassa.
Pelottavaa olivat kommentit, että "kerrankin oikeita naisia eikä mitään luukasoja!" tms.
Mites, jos joskus järkättäisiin Miss Normaalipaino -kisa?
Että onpas palleroita :) Muutama ihan nättikin.
Neloseen jo voisi tutustua paremminkin jos tilaisuus koittaisi.
Muiden kanssa korkeintaan hyvä kaveri.
M
Herttaisia naisia. Varsinkin tuo ensimmäinen on ihan supersöpö. Ja jos jotain kiinnostaa, niin olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Osa kisaajista on jo XXL-kategoriaa. Voisi laittaa vaikka suuntaa antavan painoindeksin kisaajille. Esim. 30 BMI voisi olla olla hyvä raja.
Minustakin tarvittaisiin alaraja koska osa on liian hoikkia tuohon kisaan.
Vierailija kirjoitti:
Pelottavaa olivat kommentit, että "kerrankin oikeita naisia eikä mitään luukasoja!" tms.
Samaa katsoin, mutta taitaa olla kaikki siiderivalaat siellä ryhmänä kirjoittamassa kommentteja. Onhan pari noista kisailijoista jo erittäin lihavia. En vain ymmärrä miksi tuollaisen pitäisi olla se normi nykyään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa katsoin, mutta taitaa olla kaikki siiderivalaat siellä ryhmänä kirjoittamassa kommentteja. Onhan pari noista kisailijoista jo erittäin lihavia. En vain ymmärrä miksi tuollaisen pitäisi olla se normi nykyään...
Missä sanotaan, että tuollaisen pitäisi olla normi nykyään? Enemmän lehdissä ja mediassa on edelleen laihdutusjuttuja ja kaikenlaisia superdieettejä sekä lihavuuden haitoista puhutaan jatkuvasti.
Minä en ymmärrä miksi minkäänlaisia missikisoja tarvitaan tai miksi niitä seurataan.
Varmaan ihan mukavia naisia, mutta onneksi en itse ole noin lihava. Varmaan olen jonkun fat admirerin mielestä karmea luukasa (kokoa M, 36-38), mutta eipä mulle kukaan mies ole päin naamaa koskaan mitään sellaista sanonut, päin vastoin.
Onko nykyään joku ylpeilyn aihe, että on liikalihava? Sehän on epäterveellistä, ja painoa pitäisi pudottaa. Ei alipainoisille / liian laihoillekaan ole omia kilpailuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sanotaan, että tuollaisen pitäisi olla normi nykyään? Enemmän lehdissä ja mediassa on edelleen laihdutusjuttuja ja kaikenlaisia superdieettejä sekä lihavuuden haitoista puhutaan jatkuvasti.
Siis kun katsoo noita jutun kommentteja. Ja tuollaisia tulee aina. En tiedä, ovatko ne vain tarkoitettu provoksi, vai ovatko ihmiset oikeasti tuota mieltä.
Eivät tee minulle mitään, sillä en kiihotu lihavista naisista. En vain pystyisi millään harrastamaan seksiä lihavan naisen kanssa, eikä yksikään lihava nainen ole ollut mielestäni kaunis.
T: Mies 29
No ei kyllä yhtään mitään. Lähtökohtaisesti pidän kaikkia missikisoja idioottien puuhana.
Turhaa kirjoitti:
Minä en ymmärrä miksi minkäänlaisia missikisoja tarvitaan tai miksi niitä seurataan.
Sama. Kuvittelin, että olisivat jääneet edelliselle vuosituhannelle.
Miksi niillä on urheiluvaatteet? Kamalaa kun pitää todistella, että "kyllä minä liikuntaa harrastan". Miksi ei hoikkien tarvitse? Saa olla mikä tahansa juoppo/narkki/roskansyöjä/sohvaperuna kunhan ei rasvaa kerry elimistöön!
Läskidenialistisia tunteita.