Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on kun kaikki nykyään ahdistaa ja epäilen itseäni

Vierailija
12.01.2017 |

Olen jo todella huolissani miksi ahdistus aaltoilee minun mielessäni jo monta viikkoa. Tämä syksy on ollut tosi rankka ja noin 2 vuotta sitten oli töissä (hoitoala) toinen kausi joka oli tosi raskas myös, kiireitä, sijaisia, opiskelioita. Kaksi vuotta sitten kotona 2 vuotias tyttö joka ei ollut nukkunut 2 vuoteen, eli en minäkään. Nyt olen epäillyt tekemisiäni tämän syksy aikana. Pelkään että aiheutan jollekin pysyvästi hallaa, vaikkakin tiedän että näin ei ole tapahtunut. Mietin että jos kuitenkin 2 vuotta sitten kun olin niin väsynyt, olisin silloin tehnyt hoitovirheen. Yritän kovasti muistella että olisin näin tehnyt ja pian jopa alan uskoa siihen itse. Malaan päässäni senaarioita jotka on voinnut mennä väärin. Esim. olenko mitannut verensokerit potilaasta ilman sormen puhdistusta tai käsien pesua? Olenko aiheuttanut sille potilaalle jonkin taudin sillä sitten? Saako tästä mitään selvää?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattas kyllä mennä puhumaan esim työterveyshuollon kautta jollekin psykologille tms. Ihan sun ittes ja myös muiden takia.

Vierailija
2/4 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoajatuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuunpalaminen lähestymässä?