Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vähäiset lapsuuden muistot veljestä

Vierailija
11.01.2017 |

Veljeni muutti muutama vuosi sitten kotoa pois, ja mulla ei ole melkein mitään muistikuvia niistä ajoista. Olen 19v. Mistähän voisi johtua? Ahdistaa..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitään kunnollisia muistikuvia lapsuudestamme.

-Ap

Vierailija
2/10 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone?

Vierailija
4/10 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sius etkö muista elämästäsi mitään? Itse en muista lapsuudesta kuin pari mielikuvaa. Noin 1-6 luokilta sitten jotain hajanaisia muostoja. Eipä tyo haittaa. Lapsuus oli kauhea..

Vierailija
5/10 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt jotain valokuvia on, tai videopätkiä, jotka auttavat mieleenpalauttamisessa. Onko elämäsi stressaavaa? Stressi vaikuttaa muistiin.

Vierailija
6/10 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pohtinut samaa. En muista edes itsestäni pahemmin mitään lapsuusajalta. Väkivaltaisesta lapsuus mulla oli, että voisiko johtua siitä..tiedä sitten.

Vierailija
7/10 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ikinä muistanut juurikaan mitään lapsuudestani. Sille on aina kotona naureskeltu ja joskus itse olen lukenut jostain, että muistamattomuus voisi johtua traumaattisesta lapsuudesta.

Vaikka en muistakaan mitään, niin käsi sydämellä sanon etten koe kokeneeni mitään ikävää. Olen tullut ajan myötä siihen tulokseen, että muistamattomuus johtuu päivien samankaltaisuudesta. Aitini piti tiukasti samoista rutiineista kiinni (ei kuitenkaan mikään armeijameininki) ja kaikki päivät olivat aika lailla samanlaisia. Jos mitään normipäivistä poikkeavaa ei juurikaan tapahdu, niin ei kai sitä mitään muistojakaan muodostu.

Tällä hetkellä olen tyytyväinen tuohon itse diagnosoimaani syyhyn ja jos jotain muuta myöhemmin ilmenee, niin tarkastelen asiaa sitten siinä vaiheessa uudestaan.

Vierailija
8/10 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin samaa..

Vierailija
9/10 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/10 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en muista paljoakaan 4 vuotta nuoremmasta siskostani. Johtuu varmaan siitä että enimmäkseen leikin veljen kanssa joka oli lähempänä omaa ikääni. Eihän siitä siskosta ollut leikkikaveriksi moneen vuoteen syntymänsäkään jälkeen ja silloin minä olin taas jo iso koululainen.