Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen flirttailee mutta...

probleemo
11.01.2017 |

Eräs nainen on lähetellyt treffipyyntöjä pari kertaa mutta minulla on ongelma. Minulla on pieni muna ja tiedän naisesta sen että hän on aika menevä ja joskus olen kuullutkin jossain juhlissa häneltä jotain iso muna-vitsejä.

Kannattaako vaan suosiolla vetäytyä treffikutsuista vai onko minulla mitään mahdollisuutta tyydyttää tämmöistä vaativaa, seksikästä naista, kun ei ole kunnon penistä siihen hommaan...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä ensin mitat peliin, niin tietää, onko oikeasti pieni, vai vain kuvitelmaasi.

Vierailija
2/6 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä murehdi ja anna mennä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä murehdi ja anna mennä!

Ensin mitat, ennenkuin annetaan lupaa mennä mihinkään.

Vierailija
4/6 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panematta jättäminen harmittaa aina pidemmän päälle. Käy nyt ainakin kerran tuikkaamassa kyseistä naista, jos on selvää että hän käy kuumana sinuun. On mahdollista ettei nainen halua uusintaa, mutta mitä sitten? Tarpeeksi kauan kun yrität, niin ihan varmasti vastaan tulee nainen, jolle kelpaa katkarapukin. Ehkä juuri tämä nainen ei ole Moby Dickin perään vaan hän pitää enemmän Mato Matalasta. Jos et koita et voita!

Vierailija
5/6 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttujen perusteella keskiarvo tällä on noin 20cm. Jos sinulla on ns. katkarapu eli ehkä 15cm niin se ei ole ongelmaa. Naiset pitävät siitä enemmän. Go for it.

Vierailija
6/6 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitahan kepillä jäätä jos ei kestä niin a vot. Jollet kokeile ajatus jää kalvamaan, mitä jos?.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi