Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä?? Apua, ihmiset!

Kris
11.01.2017 |

Siis kävin pesutupassa hetkeksi, tulin kotiin, menin keittiöön ja näin lattialla jotain roskaa, noin 3-4 senttiä pitkää, näytti tummanruskealta tikulta. Halusin nostaa sen ja heitää roskikseen..Hyi saatana! Hyvä, kun en ehtinyt tehdä sen!..ja hetken päästä huomasin roskan liikuvan! Noh miten roska liikkuisi???-mietin minä. Tulin lähelle katsomaan ja hoksasin heti, ettei se ole mikään roska, vaan toukka!
Mistä ihmeessä toukka joutui minuun keiittiöön ja miten???????!!! Asun kerrostalossa toisessa kerroksessa, en käy parvekkeella ikinä! (parveke on siis keitiössä) , niin eikä lähellä parvekketta ole mitään puita! Ja vaikka parvekkeelta toukka tulisi, niin ulkona on -4 astetta ja muutamia päiviä sitten oli vielä kylmempää, miten se siis olisi selvinnut siellä? Impossible! Siis en kyllä ole mikään toukkojen asiantuntuja, mutta minun tiedon mukaan , ei se toukka voinut selvitä siellä ulkona syksy-talvi ajan ja sitten jotenkin joutua minuun keittiöön! Minä pelkkään pahoin, että minun keitiössä on jossain hyvä talvipaikka näille ötökille, voisiko se toukka esim. selvitä uunin takana jossain?
Onkos teille muille tapahtunut vastaava? Ja mitä kannattaisi tehdä?
P.C. Toukka on aika iso ja paksu, ja näyttää hyvältä...ymmärätte varmaan, mistä puhun...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.S. Kuva ois kiva.

Vierailija
2/14 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saan laitettua kuvan tänne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb:ssä on joku ötökkäryhmä missä osaavat varmasti tunnistaa. Selittää varmaan mistä on tullut jos tietää mikä toukka?

Hedelmien mukana?

Vierailija
4/14 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hopeanhohtoinen selkä? Googlaa sokeritoukka, ne voi tulla viemärin kautta.

Vierailija
5/14 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, oon maalta kotoisin, en kai ymmärrä oikein paniikkia

Vierailija
6/14 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/14 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian iso, että tulisi hedelmien mukana, olisin kyll huomannut!

Vierailija
8/14 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo hopea, vaan ruskea toukka ja aivan iso!

Vierailija
9/14 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti! Inhoan ötököitä.

Vierailija
10/14 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin!

Vierailija
11/14 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans ollut nyt muutama tumma toukka vaikka kylmä onkin ja on paljastunut sokeritoukiksi.

Vierailija
12/14 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apu apua toukka iiiiik... Kyllä ootte elämässänne turhan helpolla lutviutunu kun syytöntä pikku toukkaa pelätä edes kehtaa/tulee mieleen pelätä

Vierailija
13/14 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vaatehuoneessa pyykkikorissa vaatteiden seassa ällöttävä mollukkaperäinen hämähäkki, oli jostain mistä lie ihme rakosesta sisälle lämmittelemään. Ai että säikähdin, kun rupesin laittamaan pyykkejä koneeseen. 😱

Vierailija
14/14 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kris kirjoitti:

Näyttää tältä

Meidän ulkorapulla oli viime viikolla tollanen. Yritti varmaan reppana tulla sisälle lämmitteleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi