Saat miljoona euroa ja sinun on poistuttava kodistasi välittömästi
Kotisi jää sukulaistesi siivottavaksi. Onko jotain jota tahdot vielä sieltä muuttaa? Löytävätkö sukulaiset jotain sellaista mitä et tahtoisi? Miten on.
Kommentit (22)
En halua miljoonaa euroa, enkä poistua kodistani. En kyllä ymmärrä miten nämä liittyvät toisiinsa.
Ottaisin mukaan vanhat päiväkirjani ja älypuhelimeni.
Päiväkirjoja, dildon ja luikkarin. Päiväkirjat harmittais
Ei ole mitään piiloteltavaa. En punastele esim seksileluja jne.
Mulla on sekaiset kaapit, muttei luurankoja niissä. Mistä voin hakea sen miltsin?
Tupakkaa löytyisi. Se hävettäisi. Ottaisin kyllä miltsin.
Oon jo menossa. Mistä voi noutaa millin?
En halua poistua kodistani edes miljoonasta eurosta. Mutta jos joku sukulainen haluaa tänne tulla siivoamaan niin tervetuloa vaan! Ei ole mitään salattavaa täällä
Pari laatikkoa henkilökohtaisia papereita tahtoisin mukaan, mutta toivottavasti sukulaiset pitävät niistä huolta. Ei ku menoks.
Ei täältä mitään löytyisi, mikä ei muutenkin ole kaikkien tiedossa. Mutta ei mulle yksi miljoona riittäisi, tämä talojan on melkein sen arvoinen...
En jättäisi miljoonasta kotiani, valokuvia, lemmikkejä ja kaikkia muistoja taakseni.
Mitään hävettävää täällä ei ole, mutta miksi sukulaiseni siivoaisivat minun asuntoni kun olen rikastunut? :D Kummallinen aloitus.
Koiran ottaisin mukaan sekä vanhempien muistovalokuvat + oma puhelin ja tärkeät asiakirjat. Ei ole mitään kummempia salaisuuksia, mutta harmittaisihan se nyt vietävästi jos kaiken henkilökohtaisen menettäisi. Ottaisin kyllä ehkä silti sen miljoonan, auttaisi elämässä eteenpäin. Jos saisin, niin pakkaisin kyllä ajan kanssa varmati muutakin, oli vähän epäselvä tehtävänanto
N21
Kämppäni arvo on hieman yli millin, joten ei tarvisi lähteä mihinkään.
Koirat ottaisin mukaani, niitä ei voi jättää odottamaan sukulaisten siivousta.
Ja tasan pelkkää paskaa löytävät, ei haittaa. Kyllä mä sillä millillä kämpän alleni saan, jatkan töitäni ja elän kivasti.
Miksi sukulaiset haluaisivat siivota asuntoni? Saavatko he miljoonan siitä hyvästä? Ap ei miettinyt kysymystään tarpeeksi pitkälle.
Minä tietysti maksaisin sukulaisille jonkin verran siitä, että siivouksen jälkeen kuljettaisivat tavarani uuteen kotiini :).
Ihmeen kotiriippuvaista porukkaa, ettei sitä voisi mistään hinnasta jättää. Se on vaan paikka. Mä lähtisin, enkä katuis mitään.
Läppäri ja puhelin, ei muuta salattavaa. Noh, kortsupaketti, voisi olla vähän kiusallinen, riippuen, ketkä sen näkevät. Ottaisin kyllä sen miljoonan ihan heti.
En kyllä minäkään tajunnut, mikä yhteys näillä oli. Ja pitääkö siihen miljoonaan siis luopua myös esim vaatteista ja huonekaluista. Ne voisivat kirpaista.
En ottaisi sitä miljonaa. Tämä on mun koti ja täällä ei ole mitään hävettävää.