POLIISI LUE TÄMÄ. Joutsenen ampuja
http://www.aamulehti.fi/kotimaa/nuolella-ammuttu-joutsen-hoidossa-heino…
Eli kyseessä tämä juttu. Täälläkin on satanillisia natseja palstalla jotka uosivat mennä jäniksenmetsälle jne. Saaa settiä joka ilta.
Tiedetään ne satanistipiireiksijoa uusnatseiksi . Ne tuntevat myytit joihin symoliikkansa nojaa. Yksi myytti on Joutsenlammen teema: eli siinä on valkoinen ja mista joutsen ja se musta voittaa ja valkoinen tuhoutuu. ( Tsaikovski oli vapaamuurari. )
Teemassa prinssi ei pytyampuaan valkoista joutsenta jalkajousellaan koska se lumoaa hänet. Tämä meidän ampuja ampuu!
Tarkoitus on näillä aiheuttaa kaikinpuolista traumaa ja tuhoa. Nyt Suomessa.eli teko voi olla symbolinen lähtölaukaus esim enemmänkin vahingoittaa naisia esim!!!
Olkaa tarkkana näitten uusnatsisatanistien kanssa nyt . Niitä on nyt paljon jo! Ja niitten pahuudella ei ole sitten mitään rajaa!
Kommentit (29)
Ilja kirjoittaa: "Minun on pakko kertoa, vaikka tätä ollaankin piiloteltu.
VITTU, minulle oltiin varattu paikka Turun vankimielisairaalasta.
Mitä vittua tämä on!
Sain tiedon ex-muijani kautta jonka äiti on siellä ylilääkäri."
Totuus sattuu olemaan, että siellä on molemmat ylilääkärit miehiä, jonka voi jokainen itse tarkistaa netistä. Mutta mitäpä se näinä totuudenjälkeisinä aikoina merkkaa.
Ymmärrättekö että mitä ap puhuu on totta katsokaa : ( lukekaa myös kommentit) http://isismasshiro.deviantart.com/art/Swan-Of-Death-21049190
Sibelius joka teki tuon teoksen Tuonelan Joutsen oli myös vapaamuurari
Taiteilijat osaavat käyttää ja leikitellä hyvä paha teemalla eikä siinä mitään mutta on tajuttava ettei nämä sionatsit ole mitään taiteilijoita jotka sukeltavat pahuuteen mutta pääsevät sieltä ulos vaan HE USKOVAT että se pahuus on päämäärä sinällään . Aivankuin tuo tyttö Black Swanissa jää kiinni luuloon että roolin täydellinen suorittaminen satasella on se juttu! Ja tekee itsarin oikeasti .
Nämä sionatsit käyttävät tuota taiteeksi tarkoitettua roskatavallaan. Siksi ei ole sama ihan mitä suuntaa joku taitelija tai musiikki edustaa todellakaan sillä vaikka se bandi soittaa metallia niin yleisö saattaa alkaa toteuttamaan metallia .
Tosin uskon että esim Pariisin Bataclan teatterissa koko setti viritettiin death metal bandiä myösten sionatsipiireistä ja syyksi laitettiin isis.
Goethe joka oli vapaamuurari myös kirjoitti taas kirjan Nuoren Wertherin kärsimykset. Joka siivitti ihmisiä itsemurhaan. Metallimusiikissa on sama teemavire ja sodan kaiku leikitellään tuhoutumisen teemalla eikä se aovi kuin aidoille taiteilijoille jotka osaavat pelastaa itse itsensä - kaikki eivät omaa tätä taitoa. Siksi siihen viehätystä voidaan käyttää tuhoisasti herkkään mieleen.
Toinen kone joka lensi WTC hen oli vaalea mutta toinen sanottiin olleen musta ! Toisen savu oli vaaleaa toisen mustaa, koko plotti tapahtui kuin "lammessa " Manhattanilla. Manna Hatta on Miehen Hattu ( dutch) . Belgian pakenijalla oli hattu. Hattujen ja myssyjen sota....
Vierailija kirjoitti:
Toinen kone joka lensi WTC hen oli vaalea mutta toinen sanottiin olleen musta ! Toisen savu oli vaaleaa toisen mustaa, koko plotti tapahtui kuin "lammessa " Manhattanilla. Manna Hatta on Miehen Hattu ( dutch) . Belgian pakenijalla oli hattu. Hattujen ja myssyjen sota....
Paavin valintatilanne : valkoinen savu , musta savu
Vierailija kirjoitti:
Sanomattakin lie selvää että hattu oli herrojen asuste ja myssy rahvaan
Minulla kaksoistutkinto ja akateeminen tausta, äänestän 1000% Iljaa
Te koulupudokkaat syökää kunnan rahoilla saamianne lihapiirakoita ja juokaa kaljaa.
Teidän möly on huutoa olemattomasta elämästänne, heikkoudesta jota peilaatte muihin ikäisiinne, olette valkoista roskaväkeä.