Paljonko tililläsi on rahaa tällä hetkellä?
Kerro myös ikä sukupuoli ja ammatti.
Kommentit (484)
Muutama tuhat euroa käyttötilillä. Säästöt on käytetty kolmen lapsen hoitovapaisiin. Mutta eipä ole hukkaan heitettyä rahaa.
Ja pikkuhiljaa niitä säästöjä taas kertyy.
yli 30 000, missä ei ole mitään järkeä. Olen kytännyt muutamaa osaketta, mutta ovat niin korkealla ettei ole haluja ostaa.
nainen, opettaja, n. 45 v
Olen ammatiton 19-vuotias nainen, töissä tällä hetkellä tehtaassa. Tilillä vajaa tonni.
CCC kirjoitti:
en ymmärrä miten ihmisillä voi olla tuollaisia summia tileillä? Itse eletään ihan kädestä suuhun..Suomi on todellakin näköjään hyvinvointivaltio ja me sieltä köyhimmästä päästä. Siihen tulokseen tulen kun näitä kommentteja luen.
Kuule, paljastan sulle salaisuuden... ihmiset huijaa juuri tämän kaltaisissa kyselyissä ja juurikin (eikö olekin ihana sana) tällä palstalla. Älä missään tapauksessa usko kaikkea, mitä täällä kirjoitetaan!!
Kaikkea hyvää teidän perheelle! :)
N. 800e. Kiinteistövälittäjä N44. 2 lapsen yh. Säästötilillä n. 5000e.
Noin 12 000€. Nainen, 20, lähihoitaja. Itse tienattu joka kolikko. :)
8200€ käyttötilillä enkä koskaan pidä yli 10 000€ käyttötilillä vaan pistän aina kaiken ylimääräisen osakkeisiin. Osakkeissa tällä hetkellä 91 100€.
29 vuotias LVI-asentajamies.
30 000e säästötilillä.
+500e käyttötilillä
+4000e yhteisellä tilillä
+400e rahastossa
Asuntolainaa on, mutta ei häiritse.
30v nainen, aulapalvelut
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sulle! :D
Just näin,samaa mieltä!!!
Vierailija kirjoitti:
tileillä 50 000e, velkaa 50 000e, joten miten tuon nyt laskee.
M34
Tässähän kysyttiin sitä paljonko on tällä hetkellä tilillä irtonaista rahaa nollakorolla. Velat tai omaisuus ovat eri asia, niitä ei kysytty.
Käyttötilillä 130 euroa
Yhteisellä tilillä 40 euroa
Sivutilillä 200 euroa
Varatilillä 8000 euroa
Lainanhoitotilillä (lyhennys 580,-) 38 000 euroa
n. 200 eur käyttötilillä
n. 2000 eur säästötilillä
Koulutussuunnittelija, 32
Noin 3000 euroa, nainen, 31, työtön raviintolatyöntekijä (tällä hetkellä kuntoutusrahalla mutta kohta pitää taas hakeutua takaisin kortistoon). Kun olin töissä niin silloin oli parhaimmillaan yli 4000 mutta se on siitä huvennut kun olen ollut puoli vuotta täystyötön.
Vierailija kirjoitti:
Käyttötilillä noin 1000 €, 26v, nainen ja etuuskäsittelijä.
Varmaan tajusit, että myös se säästötili kiinnostaa lukijoita.
Yhteensä n. 2000e, nainen 22, opiskelija. Tosi hyvä tilanne muuten, mutta henkilökohtaisesti ahdistun jos ei ole ns. puskurirahastoa yllättävien menojen varalle ja tuosta kun maksaa vuokran ja laskut ei kyllä mitään jää hätätilanteisiin.