Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehillä on isompi muna kuin naisilla?

Vierailija
11.01.2017 |

Naurattaa se naisten nysä. Se nappula jota ne räplää. Hahahahahaaaa! :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strutsin munista  puhumattakaan!

Vierailija
2/6 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa se naisten nysä. Se nappula jota ne räplää. Hahahahahaaaa! :D

Mutta miehillä ei ole edes pillua johon se naisen pieni nysä mahtuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisilla olisi tissien lisäksi kullit, niin he olisivat liian etupainoisia. Siksi naisilla on miestä isompi persekin, että painojakauma tasapainottuisi.

Vierailija
4/6 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nappula vaan ois käytännöllisempi kuin muna kaikilla lisävarusteilla ja äkkiä on miehelläkin cameltoe kun kassit on toisessa lahkeessa puristuksissa ja mulkero toisessa.

Vierailija
5/6 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo!

Vierailija
6/6 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisilla olisi tissien lisäksi kullit, niin he olisivat liian etupainoisia. Siksi naisilla on miestä isompi persekin, että painojakauma tasapainottuisi.

Kauhea näky olisi kuin maassa makaisi eteenpäin kaatuneita naisia joukottain!