Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastuuko joku mies muka naiseen ?

Vierailija
11.01.2017 |

Siis siten, että tavataan joku nainen ja havaitaan, että onpas tuo ihana ja fiksu. Sitten huomataan, että ollaan korvia myöden rakastuneita siihen ja kirjoitellaan melankolisia runoja päiväkirjaan.

Vai onko se niin, että tavataan nainen ja kun sitä on nusaistu ekana muutama kerta ja jos on hyvä, niin sitten siihen rakastutuaan kun haluttaisiin nusia sitä koko loppuelämä ?

Mulla menee kyllä tuon B:n puolelle enemmän.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisessä vaihtoehdossa on mukana myös henkinen yhteys.

Vierailija
2/3 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisessä vaihtoehdossa on mukana myös henkinen yhteys.

LOL, eikö niin ? Sielunveljen löysi. Tai -siskon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, mutta harvoin se rakkaus on silloin vastavuoroista. Voihan sitä tietysti rationalisoida, että onko tuollainen melko pintapuolinen hullaantuminen rakkautta ensinkään. Molemminpuolinen ihastuminen tuntuu ainakin itselle aika kaukaiselta. Jossain vaiheessa elämän realiteetit lyövät vasten kasvoja ja pitää olla onnellinen siitä, mitä on. Vaikka joku nainen onkin joskus sanonut minulle ne kolme sanaa, niin en usko, että kukaan nainen oikeasti voi minua ymmärtää. Siihen pystyy vain toinen mies, eikä sellaisia miehiäkään ole montaa. En kuitenkaan tarkoita romanttista miesten välistä suhdetta. Päinvastoin se jännitteen puute lisää ymmärrystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi