Kenet valitsisit Suomen pääministeriksi viime aikojen suht kärkipoliitikoista?
Itse ehkä joko Eero Heinäluoman, Jutta Urpilaisen tai Lauri Ihalaisen. Ovat maltillisesta päästä puoluetta ja nyt Suomi tarvitsisi Jos pitäisi olla Keskustasta, niin joko Anneli Jäätteenmäen, Seppo Kääriäisen tai jonkun muun vanhan linjan edustajan. Jäätteenmäki erosi aikoinaan paljon pienemmästä syystä kuin mitä nyt on pelkästään yksittäisinä ollut jo monia, suhteellisen rehellinen keskustalainen siis.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Itse ehkä joko Eero Heinäluoman, Jutta Urpilaisen tai Lauri Ihalaisen. Ovat maltillisesta päästä puoluetta ja nyt Suomi tarvitsisi Jos pitäisi olla Keskustasta, niin joko Anneli Jäätteenmäen, Seppo Kääriäisen tai jonkun muun vanhan linjan edustajan. Jäätteenmäki erosi aikoinaan paljon pienemmästä syystä kuin mitä nyt on pelkästään yksittäisinä ollut jo monia, suhteellisen rehellinen keskustalainen siis.
Ay-jäärät ja bimpo, buahahahaaa.
Paavo Arhinmäki olisi passeli. Liian järkeväksi tulleena vaihdettiin. En tarkoita tätä Li'tä vastaan, mutta ilmeisesti räväkkyys oli mitä haettiin perheellisen rauhoittuneen taviksen sijasta.
Niinistö ehkä. Haglund, mutta ei taida olla aktiivisesti politiikassa enää. Orpokin on tyyppinä ihan jees, mutta kokkaritausta arveluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ay-jäärät ja bimpo, buahahahaaa.
Kuka noista oli se bimbo? En tiennytkään, että Kääriäinen ja Jäätteenmäki ovat kytköksissä ay-liikkeeseen.
Rosa Meriläinen kävisi hyvin, on ollut nyt julkisuudessakin sopivasti.
Olen demari, mutta kannatan silti vilpittömästi Sipilän Juhaa!
Kunhan ei ole porvari eikä ituhippi.
Stubb, mutta eri hallituspohjalla kuin viimeksi (=ei räyhä-rinnettä mukaan hallitukseen)
Vierailija kirjoitti:
Tynkkynen
Oras, Sebastian vai kumpi tahansa?
Piti lukea tuossa, "ja nyt Suomi tarvitsisi maata enemmän yhdistävää kuin jakavaa hallitusta."