Ihastuksen jatkuva ajattelu
seksimielessä alkaa jo olla rasittavaa. Kokoajan pyörii mielessä, missä asennoissa tehdään mitäkin. Pano, pano ja vielä kerran pano. Huoh :D
Ja olen nainen.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Kaikki loppuu väistämättä aikanaan...anna palaa nyt.
Mies
Ajatteleeko mieskin ihastustaan tosi paljon panomielessä? Jostain luin, että mies jos ihastuu, niin ajatukset on enemmänkin hellyyttä eikä niinkään seksuaalisia.
Minulla on helyyttäviä seksi ajatuksia. Ajattelen paljon.
Olet varmaan universumin ensimmäinen nainen, joka haaveilee seksistä ihastuksensa kanssa. Stop the press.
Minä kirjoitan fantasioistani novelleja, niitä on jo 175 kilotavua... En voi koskaan niitä toteuttaa, koska olen itse varattu. Ajattelin kyllä tunnustaa asian ihastukselleni, jos joskus vielä nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies
Ajatteleeko mieskin ihastustaan tosi paljon panomielessä? Jostain luin, että mies jos ihastuu, niin ajatukset on enemmänkin hellyyttä eikä niinkään seksuaalisia.
Kyllä minä ainakin yleensä ajattelen, mutta jostain syystä viimeisintä ihastusta en ajatellut mahdottomasti seksuaalisessa mielessä, eikä seksiä edes harrastettu, vaikka tavattiin muutamia kertoja. Suutelua ja lähekkäin olemista oli ja tuntuu, että sitä kaipasinkin eniten tällä hetkellä. Nainen olisi varmaankin halunnut seksiä, koska päätti tapailun. Olisi seksi minullekin kelvannut, mutta en tehnyt siihen aloitetta.
Mies