Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkakohan kauan kestää tilisiirto Suomesta Saksaan? Kikiwelt tilaus

kielinero
11.01.2017 |

Tilasin rattaat sunnuntaina ja maksoin s-pankin verkkopankista. Kaupasta tuli sähköposti jossa sanottiin että tilaus lähtee heti kun maksu on maksettu. Kuinkakohan kauan tuollaisessa tilisiirrossa menee? Lähinnä siksi jännittää, että en tiedä osasinko maksaa sen laskun "oikein"...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina maksettu lähtee pankista vasta maanantain käsittelyssä liikkeelle. Saksassa se näkyy saajan tilillä jo keskiviikkona aamulla. Käytän kanssa s-pankkia, mutta en ostele lastentarvikkeita vaan olutta!

Vierailija
2/3 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä ykkösen kanssa. Itse olen lähtellyt puntia (aluksi vaatii valuuttakaupan) opiskelijatyttärelleni ja nekin ovat olleet perillä kahden päivän päästä, joten euromaksun voisi olettaa olevan jopa nopeamminkin perillä. Tosin pankkien omat prosessit ja arvopäiväkäytännöt yms. ovat hitaampia, vaikka itse maksuviesti Swiftillä menisikin sekunneissa perille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap jo saanut tilauksensa? Kauanko kesti maksusta, että tilaus lähti liikkeelle? Nyt viikko mennyt omalla kohdalla ja lukee edelleen, että maksu avoinna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi