Mitä teette ystävänpäivänä?
Kommentit (23)
Menen katsomaan siskoni kanssa fifty shades of grey elokuvan elokuviin. Siinä on romantiikkaa tällaiselle nunnaluostarissa asuvalle seitittyneelle 40 vuotiaalle naiselle riittämiin, ehkä.
Ystävänpäivä on typerä nimitys kun kyseessä alkuperäisesti romanttinen Valentine's day.
Varataan puolison kanssa pöytä suosikkiravintolasta ja käydään herkuttelemassa. Jonkun kortin ja pienen runon voisin itse askarrella paskarrella, mutta muuten lienee ihan ns. normipäivä.
Ei olla ikinä noteerattu ystävänpäivää. En edes muista koska se on.
Pelaan räsypokkaa naapurin vanhan sedän kanssa.
Eihän se täällä mikään valentine's day ole.
Yleensä ollaan käyty syömässä poikaystävän kanssa hänen piikkiinsä. Ja juotu skumppaa kotona.
Milloin se on? En vieläkään tiedä, onko se ystävänpäivä Suomessa vai rakastavaisten. Ei tosin kiinnostakaan, ystäviä voi nähdä muutenkin ja rakkaan kanssa vietetty aika on aina ihanaa.
Tirautan kyyneleen tai pari yksinäisenä ja hyljättynä pimeässä asunnossani.
Suomessa rakastavaisten päivästä tuli ystävän päivä, kun rakkaus viittaa johonkin siveettömään. Samalla tavalla World Food Day on Suomessa Nälkäpäivä, kun ruoka viittaa jopa nautintoon. Pois meistä sellaiset!
Hemmotteleeko jonkun poikaystävä tätä lahjoilla, hieronnalla, kylpyläviikonlopulla, ruusuilla ja itsesävelletyillä balladeilla? Kertokaa!
Saan yleensä kukkia, suklaata ja hieronnan :) Olen oikein tyytyväinen. Ostan miehelle myös jotain, ehkä jotain hyvää erikoisolutta tai kahvia ja karkkia.
Poikaystävän kanssa ensimmäinen ystävänpäivä niin kuulemma suunnittelee jotain erikoisista. Mielenkiinnolla odotan :)
Vien vaimon ahtamaan herkkua prunssille ja puffettiin ja katson kun hän säihkyy pinkeänä pallona parhaat yllään.
En mitään normaalista arjesta poikkeavaa.
Sinkkum
Gynekologi hemmottelee mua kolposkopialla <3
Vierailija kirjoitti:
Vien vaimon ahtamaan herkkua prunssille ja puffettiin ja katson kun hän säihkyy pinkeänä pallona parhaat yllään.
Kuulostaa söpöltä.
Eipä ole mietitty. Ei edes 18-v hääpäivää eikä syntymäpäivää, jotka on siinä lähihetkinä. En kyllä edes muista milloin ystävänpäivä on, helmikuussa joskus.
Ei vaan kuulu tapoihin suunnitella kaikkea