Miksi sosiaalinen nainen työpaikalla ei ota mitään kontaktia minuun?
Olen jo pidemmän aikaan ollut kiinnostunut eräästä naisesta työpaikallani. Nainen on sosiaalinen ja puhuu lähes kaikille/huomioi kaikkia niin miehiä kuin naisia paitsi minua. Mistä johtuu? Inhooko minua ilman syytä vai mistä on kyse??
Kommentit (50)
Vuorovaikutus on kaksisuuntaista. Minulla ei työpaikalla ole kysymys ihastumisista vaan olen kaikille ystävällinen pois lukien tyypit jotka on ite nihkeitä. Heidät jätän rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos et suuta uskalla avata , niin hymyile ja katso silmiin. Sekin on jo jotain. Ja yritä osoittaa kiinnostustasi, ole hänen lähellään. Silloin ainakin näytät ettet inhoa häntä.
Joskus toisen käytöksen voi tulkita töykeydeksi, yleensä ujouden tunnistaa.
Jos ns. epämiellyttävä ihminen alkaisi hymyilemään ja pyörimään ympärillä, niin oikeesti pitäisin häntä tyhmänä.
Vierailija kirjoitti:
Varatut naiset eivät ainakaan katso ihastustaan juuri koskaan silmiin, välttelevät muutenkin katsetta ja kontakteja yms.
Sinkut on ehkä vähän rohkeampia, varatut tosi ''kylmiä'' ihastukselle. Toki poikkeuksia löytyy.
Ei kannata kuitenkaan toivoa ap liikoja, voihan se olla että nainen nimenomaan ei pidä sinusta, tai ajattelee ettet sinä pidä hänestä.
Omakohtainen kokemus on, että varatut naiset nimenomaan katselee pitkään silmiin, hymyilee ja flirttailee testatakseen, että vielä kelpaavat muillekin. Sinkut on sinkkuja juuri sen takia, että ne ei uskalla tehdä mitään näistä.
Vierailija kirjoitti:
Onko varattu nainen? Varatut naiset ''välttelevät'' ihastustaan, eivät ota mitään kontaktia, esittävät jopa inhoavansa vaikka oikeasti sisältäpäin löytyy valtavia tunteita. Sosiaalisella näkyy juurikin noin että ihastuksen vieressä mennään hiljaiseksi/ esitetään ettei kiinnosta. Sitten muiden kanssa kyllä naureskellaan ja heitetään läppää kaiket ajat. Kokemusta on. Avaa itse suusi.
Tämä. Olen sosiaalinen ja huonossa avioliitossa elävä nainen ja työpaikallani on jumalaisen seksikäs mies . Suutelisin heti jos voisin😊 En vaan voi olla miehen lähellä, pelkään että punastun enkä uskalla tehdä tuttavuutta koska mies on johtavassa asemassa. Jos mies tajuaisi ottaa mihin yhteyttä niin saisi minusta takuuvarman vaimon (joo, eroaisin nyxästä joka on pettänyt mua jo monta kertaa).
Soita sille naiselle vapaa-ajalla. Tai mene töissä sen kanssa kaksin lounaalle .
Ala vaan kaveeraamaan sen kanssa, eihän siinä ole mitään pahaa! :)
Sitten voit tutustua samalla häneen huomattavasti enemmän ja asiat sujuu kuin itsekseen. Joko kiinnostuu tai ei kiinnostu, mutta ainakin pääset kaveritasolle ja saat yhteyden häneen.
Juttele niitä näitä tai moikkaa vaan, tai hymyile edes. Osoita jotenkin että olet mukava tyyppi! Tai auta vaikka työasioissa jos mahdollista. Nainen saattaa olla epävarma siitä kaipaatko hänen seuraansa, näin veikkaan minä.
Saman vinkin antaisin kuin kaikki edellisetkin kommentoijat..
Oletko itse koskaan puhunut hänelle?
Ite ryhtyisin vaan rennosti kaveriksi :D
Parempi se kun olla näkymättömänä seinäruusuna!
Itse olen ollut jo monta vuotta pahasti ihastunut työpaikallani olevaan mieheen. En pysty katsomaan häntä silmiin lainkaan, aivan mahdotonta. Jäädyn aivan täysin hänen seurassaan, suustani ei tule mitään järkevää lausetta ja kaikki hyvät jutunaloitukset kaikkoavat taivaan tuuliin, päässäni jyskyttää ainaostaan ajatus siitä, että HÄN on siinä ihan lähellä JUURI NYT.
Onneksi näen häntä tosi harvoin nykyään.
Inhoan näitä tunteita. Ja olen erittäin sosiaalinen, tykätty ja hauska kaikille muille, säännöllisen epäsäännöllisesti joku mies aina välillä kokeilee onneaan mutta kukaan muu ei ikinä herätä minussa sellaista tunnemyrskyä kun HÄN. Ihan pelkällä läsnäolollaan.
Ja kaiken hyvän lisäksi olen vielä onnellisesti naimisissa, minulla on ihana mies jota rakastan enkä halua tehdä mitään mikä voisi vaarantaa sitä.
Tässä yksi välttelyn syy ~40vee naisella.