Syömään kaverin kans Helsinkiin - mutta minne?
Olisko kellään ravintolasuosituksia? Kaksi 40v naista. Ruuan pitäisi olla hyvää ja kohtuuhintaista (mikä sulkee pois hienoimman fine diningin). Sijainti iisi, ydinkeskustassa tai tuntumassa. Mitään kauheen tulista kaveri ei syö.
Käydään usein näillä spekseillä Prestossa, mut olis hauska kokeilla muutakin joskus :)
Kommentit (34)
Tietäjät (alapeukuttajat), kertokaas mikä on Hgin paras sushipaikka?
Vierailija kirjoitti:
Tietäjät (alapeukuttajat), kertokaas mikä on Hgin paras sushipaikka?
Umeshu ja Sushibar&wine. Myös Tokyo55:ssä laatusushia.
Nämä ovat ehdotonta parhaimmistoa, muut eivät kilpaile ollenkaan samassa luokassa.
Tunnelmallinen paikka vähän syrjäisemmällä sijainnilla on Trattoria Sogno. Ihanaa ruokaa ja kohtuulliset hinnat. Olen itse käynyt vain kerran mutta aion käydä uudelleen.
Tykkään itse tästä paikasta tosi paljon.
http://www.ravintolakarljohan.fi/
Mutta ei ole mikään super trendimesta, ennemminkin perinteinen, pieni ja lämmintunnelmainen.
No Strindberg on aika kiva, koska voi varata pöydän toisen kerroksen ravintolasta ja mennä aikaisemmin istumaan siihen kirjastobaariin ja sitten siirtyä siitä ravintolan puolelle. Joka kerta kun olen ollut niin ruoka on ollut hyvää. Palvelukin ystävällistä.
Tavallaan rento fine dining paikka.
Ikkunasta on näkymä Espan puistoon.
Sandro on ihana, löytyy kampin ravintolamaailmasta.
Bryggerin alakerta on kiva ja ruoka laadukasta.
Vierailija kirjoitti:
Tunnelmallinen paikka vähän syrjäisemmällä sijainnilla on Trattoria Sogno. Ihanaa ruokaa ja kohtuulliset hinnat. Olen itse käynyt vain kerran mutta aion käydä uudelleen.
Tattista tästä!
Lähden heti seuraavaksi kokeilemaan.
Ei ap
Aion googlata varsin monta näistä! :)
Halutaan sellainen mesta, jossa on mukava istua myös ruuan jälkeen lasillisella eli kiva tunnelma on tärkeä.
Budjetti juomineen max 50 e per henki.
Ap
50 on jo iso raha per nenä.
Salutorget on yks kiva mistä saa hyvää palvelua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tattista tästä!
Lähden heti seuraavaksi kokeilemaan.
Ei ap
Piti itsekin googlata ja tämä ravintola kuulostaa aivan ihanalta!
Kampin Hesburger. Heviä OG mättöö.