Haluaako mies musta vain äidin?
Tapasin siis miehen baarissa. Siitä on jo melkein 10kk ja me seurustellaan. Halusin vain yhden asian suhteen kysyä muiden mielipiteitä.
Mies ja minä tavattiin tosiaan baarissa. Juteltiin pitkään ja jatkettiin mun luo, Numerot vaihdettiin ja viikon päästä (mä halusin odotella ja miettiä) tavattiin taas. Käytiin pitkällä kävelyllä ja siitä asti on seurusteltu.
Se kysymys: Mies kysyi heti tuon ekan kävelyn aikana, haluanko lapsia. Sanoin haluavani ja mies oli helpottunut. Sanoi, että oli aina halunnut omaa perhettä, muttei koskaan ollut löytänyt sellaista naista. Oli kuulemma jo valmis tyytymään olemaan hyvä isäpuoli.
Että onkohan se nyt sitten mun kanssa vain tämän lapsiasian vuoksi? Meillä on kuitenkin ihanaa. Kivoja leffailtoja ja baari-iltoja. Paljon ollaan miehen kavereiden kanssa (joihin olen alkanut tutustua, kivaa porukkaa). Sanoo päivittäin, että olen ihana ja rakastaa minua. Tällä hetkellä kotihommat menee niin, että hän mun luonani tiskaa, minä teen kaiken muun. On luvannut, että kun asutaan yhdessä tekee enemmän. Meillä on siis yhteinen kolmio etsinnässä nyt. Mutta..
Hakeeko mies nyt siis vain äitiä lapsilleen, vai oikeasti minua?
Saan kuitenkin päivittäin kuulla, että olen söpö ja ihana. Tulee halaamaan takaa kun teen ruokaa ja mä teen hänelle samaa, kun tiskaa. Sohvalla kun ollaan meidän on vaikea olla silittämättä toisiamme, ellei ole ollut pientä riitaa. Jotka muuten sovitaan hemmetin nopeasti.
Uskallan sanoa rakastavani tätä miestä. Toivon vain, että hänkin rakastaisi minua minuna. Ei vain äitinä.
Mitä luulette. Ylireagoin, eikö niin?
Mies musta haluaa vain pillua. Mitä teinimpää, sen parempi.