Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bussikäyttäytymisestä

Vierailija
10.01.2017 |

Usein naiset kirjoittavat että istuvat julkisissa kulkuvälineissä mieluummin toisten naisten viereen kuin miesten viereen, koska miehet ovat pervoja ja saattavat kopeloida yms, mutta kuitenkin omien havaintojeni perusteella silloin kun nainen joutuu valitsemaan naisen tai miehen viereen istumisen, niin yllättävän usein kuitenkin, ehkä jopa joka viides kerta, käy niin että nainen istuutuu kuitenkin sen miehen viereen.

Ajattelin huvin vuoksi tehdä pienen kyselyn aiheesta niille naisille jotka tunnustavat noin joskus tekevän, eli istuutuvan kuitenkin miehen viereen vaikka naisenkin viereen pääsisi. Näin ainakin pääkaupunkiseudulla.

Vastata voi myös jos on tehnyt vastaavalla tavalla jossain muussa kuin bussissa, eli metrossa, junassa tai raitiovaunussa.

Bussikäyttäytymisestä

Vaihtoehdot

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei kaikki miehet sentään ole pervoja.

Vierailija
2/12 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jollekin on tullut ihme fiksaatio naisten bussikäyttäytymisestä? Ei ole ensimmäinen avaus aiheesta, vähän tuntuu sama levy pyörivän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen on niin paljon kauniimpi etten halua istua sen viereen.

Vierailija
4/12 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun sinne missä on tilaa ja jossa vieressä istuva on siistin ja järkevän oloinen eikä haise. Sukupuolella ei ole merkitystä. 

Vierailija
5/12 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi menen naisen viereen, koska miehet ovat niin isoja, että ei mahdu istumaan

Vierailija
6/12 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ikinä näiden vuosien varrella nähnyt kenenkään bussimatkustajan ahdistelevan/kopeloivan ketään, vaikka käytän bussia lähes päivittäin. Mutta ilmeisesti joillakin on toisenlaisia kokemuksia.

Vierailija
7/12 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kannaltani täysin irrelevantteja pointteja. Katson, että ihminen on siisti, eikä mikään haiseva pultsari tai nisti. En myöskään änkeydy megalihavan viereen, jos muuallakin on tilaa.

Vierailija
8/12 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätön ajattelutapa miehistä. Kun aikoinaan kuljin enemmän bussilla, tuntui, että mieleltään häiriintyneitä naisia oli enemmän häirikkönä kuin miehiä.

Ihan sama, kenen viereen istun, en valikoi sukupuolen perusteella.

Vierailija
9/12 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kannaltani täysin irrelevantteja pointteja. Katson, että ihminen on siisti, eikä mikään haiseva pultsari tai nisti. En myöskään änkeydy megalihavan viereen, jos muuallakin on tilaa.

Näin.

Vierailija
10/12 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole ikinä näiden vuosien varrella nähnyt kenenkään bussimatkustajan ahdistelevan/kopeloivan ketään, vaikka käytän bussia lähes päivittäin. Mutta ilmeisesti joillakin on toisenlaisia kokemuksia.

Mua on kopeloitu pariinki otteeseen. Molemmat olivat kylläkin neekereitä

Vierailija
11/12 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan miettinyt että jompikumpi sukupuoli olisi mieluisampi bussivierustoverina. En istu haisevien, valtavan paljon tilaa vievien tai sekavan oloisten ihmisten viereen, muuten valitsen mielestäni hyvän paikan (kasvot menosuuntaan, ei liian korkealla, ei invapaikka tms.).

Vierailija
12/12 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulen töistä, istun sen viereen kenen ympärillä ei ole vapaita paikkoja. Muuten en kulje bussilla. Samalla bussilla kulkee ahdistava mies, joka tulee aina mahdollisimman lähelle istumaan ja tuijottaa kulmien alta hymyillen koko matkan. Onneksi jää kuitenkin aina ennen minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi