Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko mielestäsi "räväkkä"?

Vierailija
10.01.2017 |

Jos olet, voisitko lopettaa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/17 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ja en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan olen mielestäni "nöhvelö".

Vierailija
4/17 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan.

Vierailija
5/17 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ja en voi lopettaa, minä olen tällainen räpätäti luonnostani. Liian pitkään yritin sopeutua suomalaiseen normiin olla hiljainen ja huomaamaton, mutta onneksi jossain 40 vuoden iässä ymmärsin lopettaa, ja olla vaan mikä olen.

Vierailija
6/17 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naista kuvaillaan sanalla "räväkkä",

tulee mielikuva +40 vuotiaasta vähän pulleasta naisesta, jolla on joko punaiseksi tai tummaksi punaisella tehostepläntillä värjätyt kynityt hiukset ja joka peittää omaa epävarmuuttaan olemalla äänessä koko ajan.

Räväkkyyteen kuuluu tietysti myös rehellisyys ja suoraan sanominen, eli suomeksi sanottuna ilkeys ja oman paremmuuden korostaminen toisten kustannuksella.

Ei, en ole räväkkä.

Vierailija
7/17 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole räväkkä. Olen melko hillitty, varmaan väritön sellaisen mielestä joka ei minua tunne.

Vierailija
8/17 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Räväkkä = huonokäytöksinen

Vierailija
9/17 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuulemma särmikäs. Mun on pakko sanoa vastaan jos joku esim. vittuilee tai käyttäytyy raukkamaisesti toista kohtaan.omasta mielestäni kaikkien pitäisi puolustaa mielipiteitään ja toisiaan.

Vierailija
10/17 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole räväkkä, toimelias ja puhelias kylläkin.

Vierailija
11/17 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räväkkä asennemimmi Kouvolasta.

No en onneksi.

Vierailija
12/17 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti en. Valitettavasti olen lähtöisin Kouvolasta ja suusta tulee kyllä tekstiä tarvittaessa. En ainakaan esittäytyisi "räväkkänä".

Vierailija
13/17 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkö voi olla räväkkä kun olen hoikka ja minulla on pitkät tasapituiset maantienväriset hiukset?

Vierailija
14/17 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jaksaisi tehdä listoja naisten tai yleensäkään ihmisten epämieluisimmista ominaisuuksista, niin räväkkä olisi aika korkealla.

Vierailija
15/17 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuvaile itseäni räväkkänä, mutta varmasti olen sellainen monen mielestä. Ja ei, en aio asettua mihinkään suomalaiseen hiirulaisten muottiin, vaan pysyn omana itsenäni. Minua kutsutaan usein myös karismaattiseksi luonteeksi. Ja olen nuori nainen. Sinulle ap kysymys: Voisitko lopettaa murehtimisen siitä millaisia muut ovat ja keskittyä oman luonteesi parantamiseen? Tuollainen katkeruus ei ole kaunista :)

Vierailija
16/17 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuvaile itseäni räväkkänä, mutta varmasti olen sellainen monen mielestä. Ja ei, en aio asettua mihinkään suomalaiseen hiirulaisten muottiin, vaan pysyn omana itsenäni. Minua kutsutaan usein myös karismaattiseksi luonteeksi. Ja olen nuori nainen. Sinulle ap kysymys: Voisitko lopettaa murehtimisen siitä millaisia muut ovat ja keskittyä oman luonteesi parantamiseen? Tuollainen katkeruus ei ole kaunista :)

Nyt täytyy ihan uteliaisuudesta kysyä, että miten määrittelet räväkkyyden?

Vierailija
17/17 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivaa, juustoa ja tatuointeja!