Aiotko mennä "Maailman suurimpaan vanhempainiltaan"?
Järjestetään 18.1. kaikissa Suomen kouluissa.
Olen kahden vaiheilla. Vanhempainiltoja ja muita infoiltoja on koko ajan, ihan jatkuvalla syötöllä. Viime syksynä koluttu neljä vanhempainiltaa, ja nyt alkuvuonna kolme arviontipalaveria ja muitakin infoiltoja (valintaaine-vanhempainilta, yhteishakuvanhempainilta jne). Toisaalta on huono omatunto, jos ei mene.
Kommentit (8)
Pappi kirjoitti:
Totta kai mennään. Silloin tutustutaan lasten uuteen kouluun, Talvikankaan kouluun Oulussa.
Hienoa, että intoa riittää. Olisikohan mulla sitten vanhempainiltaväsymys :D
Vierailija kirjoitti:
Pappi kirjoitti:
Totta kai mennään. Silloin tutustutaan lasten uuteen kouluun, Talvikankaan kouluun Oulussa.
Hienoa, että intoa riittää. Olisikohan mulla sitten vanhempainiltaväsymys :D
Voi hyvinkin olla. Liika on liikaa :)
No en mene. Ihan turhaa höpinää useimmat vanhempainillat. Alaluokilla vanhemmat tappelee milloin mistäkin, se on pahinta.
Vierailija kirjoitti:
No en mene. Ihan turhaa höpinää useimmat vanhempainillat. Alaluokilla vanhemmat tappelee milloin mistäkin, se on pahinta.
En ole sellaiseen onneksi törmännyt, mutta vanhemmat (yleensä äidit) jotka jakavat kaikki oman milla-pertun tekemiset, sanomiset, nukkumaanmenoajat ja välipalojen sisällöt. ovat äärimmäisen rasittavia. Ei jaksa kuunnella puolen tunnin jaarittelua, ja miettiä samalla miten lapset pärjäävät keskenään kotona ja mitä kaikkea ennen nukkumaan menoa pitäisi vielä tehdä. Opettajat, laittakaa jaarittelijat kuriin!
Taidan jättää väliin. Olen tähän saakka käynyt joka ikisessä vanhempainillassa. (Vanhempi lapsi amiksessa ja nuorempi 5 luokalla)
Oikeastaan ainoat hyödylliset vanhempainillat ovat olleet kun lapset menneet uuteen kouluun, eli ekan ja seiskaluokan sekä amiksen vanhempainillat.
Ei se ihan kaikissa kouluissa edes ole.