Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko mennä "Maailman suurimpaan vanhempainiltaan"?

Vierailija
10.01.2017 |

Järjestetään 18.1. kaikissa Suomen kouluissa.

Olen kahden vaiheilla. Vanhempainiltoja ja muita infoiltoja on koko ajan, ihan jatkuvalla syötöllä. Viime syksynä koluttu neljä vanhempainiltaa, ja nyt alkuvuonna kolme arviontipalaveria ja muitakin infoiltoja (valintaaine-vanhempainilta, yhteishakuvanhempainilta jne). Toisaalta on huono omatunto, jos ei mene.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai mennään. Silloin tutustutaan lasten uuteen kouluun, Talvikankaan kouluun Oulussa.

Vierailija
2/8 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappi kirjoitti:

Totta kai mennään. Silloin tutustutaan lasten uuteen kouluun, Talvikankaan kouluun Oulussa.

Hienoa, että intoa riittää. Olisikohan mulla sitten vanhempainiltaväsymys :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pappi kirjoitti:

Hienoa, että intoa riittää. Olisikohan mulla sitten vanhempainiltaväsymys :D

Voi hyvinkin olla. Liika on liikaa :)

Vierailija
4/8 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mene. Ihan turhaa höpinää useimmat vanhempainillat. Alaluokilla vanhemmat tappelee milloin mistäkin, se on pahinta.

Vierailija
5/8 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.mene! T. Ope

Vierailija
6/8 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en mene. Ihan turhaa höpinää useimmat vanhempainillat. Alaluokilla vanhemmat tappelee milloin mistäkin, se on pahinta.

En ole sellaiseen onneksi törmännyt, mutta vanhemmat (yleensä äidit) jotka jakavat kaikki oman milla-pertun tekemiset, sanomiset, nukkumaanmenoajat ja välipalojen sisällöt. ovat äärimmäisen rasittavia. Ei jaksa kuunnella puolen tunnin jaarittelua, ja miettiä samalla miten lapset pärjäävät keskenään kotona ja mitä kaikkea ennen nukkumaan menoa pitäisi vielä tehdä. Opettajat, laittakaa jaarittelijat kuriin!

Vierailija
7/8 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan jättää väliin. Olen tähän saakka käynyt joka ikisessä vanhempainillassa. (Vanhempi lapsi amiksessa ja nuorempi 5 luokalla)

Oikeastaan ainoat hyödylliset vanhempainillat ovat olleet kun lapset menneet uuteen kouluun, eli ekan ja seiskaluokan sekä amiksen vanhempainillat.

Vierailija
8/8 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ihan kaikissa kouluissa edes ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi