Mitä tekisit, jos huomisaamun hesarissa olisi kaikki kirjoittamasi kommentit Suomen Pääministeristä?
Kommentit (14)
Aloitetaanko vaikka siitä että pääministeri kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella suomen kielessä. Jos olet peruskoulun käynyt myös sinun pitäisi se tietää.
Mua itseäni ei haittais vaikka mun kaikki Sipilä-kommentit ois siellä, mulla on pokkaa sanoa se kritiikki vaikka suoraan hänelle itselleen päin naamaa. Meillä on surkea, lähipiirille ja kamuille etuja junaileva pääministeri.
Aika hämmästynyt olisin, sillä en ole hänestä mitään kirjoittanut.
^ Arvostan rehellisyyttä ja suorasanaisuutta. Minä en lähde arvostelemaan pääministerin arvostelukykyä.
Nauraisin ääneen ja niin varmasti nauraisi moni muukin ympäri Suomen.
Seisoisin sanojeni takana. Olen kirjoittanut vain asiallisesti ja lisäksi lähettänyt sähköpostiviestin pääministerille.
Toivottavasti myös Sipilä lukee lehden!
Vielä on muutama tunti aikaa osoittaa edes jonkinlaista katumusta. Anteeksi voi pyytää omassa mielessään.
Pakko myöntää, en edes tiedä kuka on pääministeri niin aika outoa olisi jos hänestä kirjoituksia löytyisi minun kirjoittamana.
Toivottavasti olis edes mainoksia ja säätiedot, koska muuten siinä lehdessä ei olis MITÄÄN luettavaa.
Ei se taitaisi täynnä olla, miettisin varmaan että olisi edes kirjoitusvirheet voitu korjata.
Ei niitä kovin paljon olisi, mutta pelkkää asiaa. Olisin tyytyväinen että hyvät kommentit päätettiin julkaista.