Tulee heti nälkä jos syö vaan proteiinia ja rasvaa aterialla
Ajattelin alkaa hieman hiilaritietoisemmaksi ja jätin aterialta leivät ym. Pois ja söin sen sijaan kasviksia ja kaksinkertaisen annoksen proteiinia. Kasvisten kanssa myös öljyä ja muutaman oliivinkin napsin. Olin siis ruoan jälkeen ähky mutta nyt kolmen tunnin jälkeen maha kurnii kuin ei olisi saanut ruokaa ikinä!! Aina käy näin kun jätän hiilarit syömättä. Karppaus ei kai vaan sovi tälle kropalle...
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Hiilareita on ns. hyviä hiilareita ja huonoja hiilareita.
Sinun ei tarvitse jättää hyviä hiilareita kuten ruisleipä ym, vaan huonot hiilarit kuten sokeri.
Ruisleipä on huonoa hiilaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain luin vähän aikaa sitten, että jos aterialla ei ole hiilareita, niin elimistö alkaa jossain vaiheessa muuttamaan proteiineja hiilareiksi.
Aterian hiilareista en tiedä, mutta elimistö pystyy tarvittaessa muuttamaan energiaravintoaineita tietyin tavoin toisiksi, kuten juuri proteiineja hiilareiksi.
Jopa Helsingin Yliopistossa opetetaan näin, mutta sehän nyt on tietenkin aivan huuhaata, kyllä palstamammat tietää paremmin.[/quote
Sokereiksi kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Liika proteiini nälättää. Karppauksessa proteiinia ei syödä liikaa.
javitut. Kolme kanankoipea iltapalaksi eikä nälätä. Tällä pärjää aamuun saakka.
Aamiaiseksi munia ja pekonia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liika proteiini nälättää. Karppauksessa proteiinia ei syödä liikaa.
javitut. Kolme kanankoipea iltapalaksi eikä nälätä. Tällä pärjää aamuun saakka.
Aamiaiseksi munia ja pekonia.
Noissa syömisissä on sitä rasvaa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun ei tarvitse jättää hyviä hiilareita kuten ruisleipä ym, vaan huonot hiilarit kuten sokeri.Ruisleipä on huonoa hiilaria.
Mulle itselle se 3 tuntia on ihan hyvä ruokailuväli etenkin aamupäivällä, eli en mä nyt lähtis ton perusteella heti luovuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Sokereiksi kyllä.
Ja sokeri on.... hiilari.
Minullakin nälkä ilman hydraatteja.Proteiini ja rasva ovat hitaita muuntumaan energiaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulle itselle se 3 tuntia on ihan hyvä ruokailuväli etenkin aamupäivällä, eli en mä nyt lähtis ton perusteella heti luovuttamaan.
Lisään tähän vielä sen, että itse en kuitenkaan karppausta harrasta.
Tärkeämpää olisi syödä siihen nähden sopivasti mitä kuluttaa. Ilman mitään kummempia dieettejä saa tuloksia. Kun katsoo edes vähän mitä suuhun laittaa. Uusi ruokavalio vaatii aina totuttelua. Ehkä 2viikon jälkeen voisi ees alkaa elimistö sopeutumaan, yksilöllistä tietty.
Sinun ei tarvitse jättää hyviä hiilareita kuten ruisleipä ym, vaan huonot hiilarit kuten sokeri.