Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulee heti nälkä jos syö vaan proteiinia ja rasvaa aterialla

Vierailija
10.01.2017 |

Ajattelin alkaa hieman hiilaritietoisemmaksi ja jätin aterialta leivät ym. Pois ja söin sen sijaan kasviksia ja kaksinkertaisen annoksen proteiinia. Kasvisten kanssa myös öljyä ja muutaman oliivinkin napsin. Olin siis ruoan jälkeen ähky mutta nyt kolmen tunnin jälkeen maha kurnii kuin ei olisi saanut ruokaa ikinä!! Aina käy näin kun jätän hiilarit syömättä. Karppaus ei kai vaan sovi tälle kropalle...

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako päivää takana?

Vierailija
2/34 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako päivää takana?

Neljäs päivä takana vasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin justiinsa, lisää vaan munaa ja metukkaa syömään siitä. Karppauksessa ei pidä olla nälkä.

Luulisi että jos olet hiilarit oikein rajoittanut, niin vessakäynnit alkaa kohta nesteiden poistumisen vuoksi.

Raportoi kahden viikon päästä uudestaan.

Vierailija
4/34 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä hiilareita tarvi jättää mihinkään, valitset ne vaan fiksusti. Tummaa, täysjyvää ja kuitupitoista.

Vierailija
5/34 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei karppaus sovi kenenkään kropalle. Keho tarvitsee myös hiilareita, mutta ei niin paljon kuin viralliset suositukset väittävät. Jatkuva nälkä tarkoittaa sitä, että pitää syödä vähän lisää hiilareita.

Vierailija
6/34 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika proteiini nälättää. Karppauksessa proteiinia ei syödä liikaa.

Vierailija
7/34 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän kolmen tunnin kuluttua alkaa normaalisti toimivalla kropalla jo tulla nälkä.

Vierailija
8/34 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän kolmen tunnin kuluttua alkaa normaalisti toimivalla kropalla jo tulla nälkä.

Normaali kroppa ei tarvitse ruokaa kolmen tunnin välein.

Vierailija
9/34 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko siis söit rasvaa? Muutama tl öljyä? Laita vaikka juustoa ja kermaa kasvisten kylkeen, pysyy nälkä poissa.

Vierailija
10/34 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin vähän aikaa sitten, että jos aterialla ei ole hiilareita, niin elimistö alkaa jossain vaiheessa muuttamaan proteiineja hiilareiksi.

11/34 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaus on yksinkertaisesti tyhmää ja so last season.

Vierailija
12/34 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan puppua että olisi olemassa dieetti jolla ei missään vaiheessa tarvitse nähdä yhtään nälkää ja silti laihtuu. Kyllä nälkä on ihan normaali ihmiskehon tuntemus, epänormaalia olisi jos ei kykene sitä tuntemaan. Nykyihmiset on vaan niin hemmoteltuja että eivät uskalla sitä yhtään kokea ja siksi pitää kehittää dieettejä joilla uskotellaan että voi normaalin tuntemuksen kiertää.

Vierailija
13/34 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan puppua että olisi olemassa dieetti jolla ei missään vaiheessa tarvitse nähdä yhtään nälkää ja silti laihtuu. Kyllä nälkä on ihan normaali ihmiskehon tuntemus, epänormaalia olisi jos ei kykene sitä tuntemaan. Nykyihmiset on vaan niin hemmoteltuja että eivät uskalla sitä yhtään kokea ja siksi pitää kehittää dieettejä joilla uskotellaan että voi normaalin tuntemuksen kiertää.

Nälkä on ihan hyvä olotila ja kertoo kropan toimivuudesta. Nälkä kolmen tunnin välein kertoo kropan toimimattomuudesta.

Vierailija
14/34 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin alkaa hieman hiilaritietoisemmaksi ja jätin aterialta leivät ym. Pois ja söin sen sijaan kasviksia ja kaksinkertaisen annoksen proteiinia. Kasvisten kanssa myös öljyä ja muutaman oliivinkin napsin. Olin siis ruoan jälkeen ähky mutta nyt kolmen tunnin jälkeen maha kurnii kuin ei olisi saanut ruokaa ikinä!! Aina käy näin kun jätän hiilarit syömättä. Karppaus ei kai vaan sovi tälle kropalle...

Kropalla menee tovi  tottua. Voi  mennä viikko tai parikin Eikä  tämä ole mikään prodedietti.Itse en syö prodea lainkaan normi sekasyöjää enempää. Voisitko ottaa asiasta kunnolla selvää ennen kuin tulet tänne märisemään? Oikea osoite on karppien keskustelupalsta jossa on ohjeita ja neuvojia eikä  AV-palsta!

Mikä oliivi muuten on jos ei kasvis?

Vierailija
15/34 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain luin vähän aikaa sitten, että jos aterialla ei ole hiilareita, niin elimistö alkaa jossain vaiheessa muuttamaan proteiineja hiilareiksi.

No juu tuollaista soopaa ei kannata ees kirjoittaa tänne eikä se pidä paikkaansa.

Kasviksissakin on hiilihydraatteja, tiesitkö sitä?

Vierailija
16/34 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kropalla menee tovi  tottua. Voi  mennä viikko tai parikin Eikä  tämä ole mikään prodedietti.Itse en syö prodea lainkaan normi sekasyöjää enempää. Voisitko ottaa asiasta kunnolla selvää ennen kuin tulet tänne märisemään? Oikea osoite on karppien keskustelupalsta jossa on ohjeita ja neuvojia eikä  AV-palsta!

Mikä oliivi muuten on jos ei kasvis?

Älä nyt hermostu! Kaikki ei vain tajuu. Ja rasvapelko on melkoinen peikko.

Vierailija
17/34 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko energiaa on tullut? Että et nyt liian vähän kokeilisi syödä. Paljonko rasvaa? Tosiaan, ei proteiinia pidä liikaakaan syödä omaan tarpeeseen nähden. Tietysti jos olet aiemmin syönyt sinulle liian vähän protskua, sen lisäys auttaa. Kropalla myös mun muistin mukaan kestää oma aikansa tottua vähempiin hiilareihin.

Ei se kaikille tietysti sovi, turha väkisin jatkaa.

Vierailija
18/34 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä asiantuntemuksen määrää!

Lue joku kirja tai kysele karppaus.infosta. 

Olen karpannut 10 vuotta viljattomasti, paljon rasvaa syöden ja olen terve.

Kasviksia menee paljon, niitä vähähiilarisia. 

Rasvaa pitää syödä niin paljon että nälkä lähtee. 

Proteiinia moderaatisti, kaikki ylimäärä muutetaan sokeriksi ja jämähtää lanteillesi.

Vierailija
19/34 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tätä asiantuntemuksen määrää!

Lue joku kirja tai kysele karppaus.infosta. 

Olen karpannut 10 vuotta viljattomasti, paljon rasvaa syöden ja olen terve.

Kasviksia menee paljon, niitä vähähiilarisia. 

Rasvaa pitää syödä niin paljon että nälkä lähtee. 

Proteiinia moderaatisti, kaikki ylimäärä muutetaan sokeriksi ja jämähtää lanteillesi.

Älä sinäkään hermostu. Se on niin tavallista, kun aloitetaan karppaus, niin  yritetään syödä proteiinia ja rasvat jätetään syömättä. Ei se niin onnistu. Sitten jätetään vielä suolat pois.

Vierailija
20/34 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aterian hiilareista en tiedä, mutta elimistö pystyy tarvittaessa muuttamaan energiaravintoaineita tietyin tavoin toisiksi, kuten juuri proteiineja hiilareiksi.

Jopa Helsingin Yliopistossa opetetaan näin, mutta sehän nyt on tietenkin aivan huuhaata, kyllä palstamammat tietää paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme