Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi narsistin kanssa

kaksin yksin
10.01.2017 |

-Jos narsistimiehelläni ei seiso, on se minun syyni
- Jos hän ei pysty laukeamaan on se minun syyni
- Raivonpuuskat kesken yhdynnän ja raivo saattaa jatkua useamman päivän (ja yön)
- Seksiä pitää saada JUURI silloin kun hän haluaa. Kieltäytymisestä seuraavat taas edelläkuvatut raivonpuuskat.
- Jos olen kuiva, on se suuri loukkaus häntä kohtaan. (voi johtua myös kuukautiskierron vaiheista tai väsymyksestä)
- Olen huono koska en pysty saamaan orgasmia hänen kanssaan (enkä kenenkään muunkaan miehen kanssa). Koska naisen KUULUU pystytä saamaan orgasmi yhdynnässä ja kaikki hänen exänsä ovat niitä saaneet.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän toimii väärin. Tuo on yksiselitteisesti väärin. Toivon sinun itsesi ja hyvinvointisi takia, että harkitset eroa hänestä. Olet onnellisempi yksin. Tsemppiä!

Vierailija
2/5 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus seksistä narsistin kanssa oli, että hän kuvitteli olevansa maailman paras rakastaja, suorastaan taivaan lahja naisille. Hänen elimensä oli maailman upein, hänen sormensa osasi löytää g-pisteen helposti. Ja kielityöskentely oli tottakai parasta Hänellä oli useampi pano samaan aikaan kierrossa, ja jokaiselle hän vakuutti rakastavansa vain "sinua", muiden kanssa oli vain seksiä.

Totuus oli, että ihan kiva vehje hänellä oli, sormista puhumattakaan, mutta kertaakaan en orgasmia saanut hänen kanssaan. Se oli kova paikka hänelle, kun hän oli tottunut tyydyttämään kaikki naisensa. Tai niin ainakin sanoi. Olin kyllä saanut joidenkin miesten kanssa aikaisemmin, mutta hänen kohdallaan ei onnistunut. Seksiä harrastettiin useita kertoja, ja kun halusin eroon hänestä, hän jatkoi soittelemista, usein kännissä viikonloppuöinä. Onneksi lopetti jossain vaiheessa. Taisi löytää uuden "rakkaan".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hemmetin idiootti on tollasen miehen kanssa sängyssä puhumattakaan että edelleen naimisissa. Minä olin narsistinaisen kanssa 6v ja se oli takuuvarmasti elämäni typerin teko.

Vierailija
4/5 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP minä ymmärrän. Tuohan on kusipäisten touhua pitäis pistää vähintäänkin hoitoon. JatkoonM50+.

Vierailija
5/5 |
19.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos narsistimieheltä saisi suuseksiä niin kyllä itse laukesin heti.Mutta..taitavat mielummin tykätä alistavasta seksistä ja anaalista niin ei niillä ihan tämä tyttö laukea:D