Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MTV: Ruotsalaisnaisten turvattomuuden tunne yleistynyt

Vierailija
10.01.2017 |

http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/ruotsalaisnaisten-turvatto…
Ruotsissa turvattomuuden tunne on yleistynyt ja etenkin naiset ovat entistä huolestuneempia turvallisuudestaan ja rikoksen uhriksi joutumisesta. Tiedot selviävät Ruotsin rikostenehkäisyneuvoston (Brå) laajasta tutkimuksesta.

– Turvattomuuden tunteessa on tapahtunut selvä loikka ylöspäin ja etenkin naisten kohdalla on tultu ennätyskorkealle, arvioi Brån pääjohtaja Erik Wennerström STT:lle Sälenin turvallisuuskonferenssissa tiistaina.

31 prosenttia naisista tuntee turvattomuutta iltaisin omalla asuinalueellaan ja 22 prosenttia pelkää joutuvansa jonkinlaisen hyökkäyksen, kuten pahoinpitelyn tai raiskauksen uhriksi. Kumpikin luku nousi 6 prosenttiyksikköä vuotta aiemmin julkistettuun kyselyyn verrattuna.
-----------
Mikä ihme on nostanut ruotsalaisnaisten turvattomuuden tunnetta?
Vaivaako ruotsalaismiestä jokin?
Voiko tällaista tapahtua Suomessa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaisnaisten on syytä muistaa:

"pelolle ei tule antaa tilaa".

Terv. EU:n eliitti brysselistä ja ruotsin poliittinen johto.

Vierailija
22/29 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt, että kannattaako Tukholman reissullani lähteä yksin yöelämään. Joskus vielä olisi uskaltanut kahta kertaa ajattelematta.

En menisi. Enkä kyllä Helsingissäkään, koska en tunne paikkaa kovin hyvin. 

Mutta pelottavaa se kyllä on, kuinka meidän pohjoismainen naapurimaa on muuttunut niin pienessä ajassa epävarmaksi, vaikka pohjoismailla on ollut maine rauhallisina lintukotoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme Göraniin, Sveniin ja Petteriin on iskenyt?

Niin kun ruotsin- tai täkäläisittäin suomenlaivoillakin on yhtäkkiä viime vuosina tapahtunut paljon rikoksia.

Vierailija
24/29 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvaitsevaisuuden hinta.

Vierailija
25/29 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen jedi videot kun katsoo ja pitää kilisyttimiä mukana, niin pitäisi olla turvassa.

Vierailija
26/29 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvaitsevaisuuden hinta.

Mä oon aina ollut suvaitsevainen asioille, jotka ei satuta ketään (esim. ihonväri), mutta en kyllä ymmärrä mitä suvaittavaa on raiskaus- ja alistusmyönteisessä kulttuurissa.

Vierailija
27/29 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suvaitsevaisuuden hinta.

Mä oon aina ollut suvaitsevainen asioille, jotka ei satuta ketään (esim. ihonväri), mutta en kyllä ymmärrä mitä suvaittavaa on raiskaus- ja alistusmyönteisessä kulttuurissa.

Harmi, että nuo tummat ei ole.

Vierailija
28/29 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UNELMAAAAAAA! <3

Vierailija
29/29 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaiset on tosiaan alkaneet sikailemaan. Ruotsi johtaa Euroopan raiskaustilastoja, rasismi rehottaa ja pahimmat mopottajat menee kehitysmaihin asti taistelemaan, että saavat tappaa muita kansallisuuksia.

Mikä ruotsalaismiehiä vaivaa???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi