ihana ja kaunis Henry Harjusola!
Aivan ihana persoona. Löysin hänet hiljattain vlogien maailmasta ja olen täysin hurmiossa tästä ihmisestä ❤ .
Kommentit (39)
Onks kukaan nähny Hemppaa livenä?
Mikä MyStory? Halusit että snäppäävät enemmän? Tarkoitatko Storytimea?
Just äsken katselin hänen Instagramiaan, ja mietin että kyllä meikillä saa ihmeitä aikaan. Ilman meikkiä on ihan tavallisen näköinen mies, meikattuna kauniimpi kuin moni nainen ;D
Oon seurannu ja seuraan myös Valtteria :)
Vierailija kirjoitti:
Just äsken katselin hänen Instagramiaan, ja mietin että kyllä meikillä saa ihmeitä aikaan. Ilman meikkiä on ihan tavallisen näköinen mies, meikattuna kauniimpi kuin moni nainen ;D
Meikattuna näyttää vaan niin feikit ja muoviselta. Ja sitten kun sen näkee ruudusta ja avaa suunsa, niin tuleekin möreä hohottava ässävikainen ääni.
Kyllä! On tosi ihana persoona! Ja kaunis ihminen. Hyvin kiteytetty. Taidan linkata tämän Henrylle,olen nähnyt häntä ja toivottavasti tulen tulevaisuudessa näkemään *♡*!
Täältä ääni myös Henrylle ;). Aiwaaaaan ihaaaanaaaa ihminen 😉😏😉.
Kaunis sisältä vai ulkoa? Ulkoista kauneutta en kyllä allekirjoita.
Tämä "Ihana ja kaunis" henry/henny toivoo lapsettomuutta naisille jotka eivät halua parisuhdetta transmiehen kanssa.
Tuo on vain mielestäni kommentti jota ei sanota ikinä missään tilanteessa kenellekkään, mutta toisaalta ymmärrän että hän on sisällään katkera ja ehkä jopa vihainen kun ei ikinä tule olemaan nainen. Ei edes naisen näköinen vaikka miten siirtelisi rasvaa paikasta toiseen ja tehtäisiin mitä leikkauksia, hän on liian äijä vartaloltaan iso ja raamikas.
Järkyttävä persus tällä lihavalla äijän käppänällä
Itsellä meni ehkä vähän maku Harjusolaan koronavideon myötä. Ei taida paljoa myötätuntoa sadella riskiryhmille.
Hennyllä on ihanan iso pylly, josta haaveilen kalu kovana. ;)
Apua missä Henny on toivonut lapsettomuutta naisille jotka eivät tahdo suhdetta transmiehen kanssa?
Tykkäsin aikanaan. Aikansa kutakin 😉.