Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peseydytkö seksin jälkeen?

Vierailija
10.01.2017 |

Eli huuhteletko reikäsi/vehkeesi seksin jälkeen? Itse käyn aina huuhtelemassa paikat. En ymmärrä miten voisin olla peseytymättä, kun alapää on ihan liukas ja sieltä valuu, noh, sitä itseään. Olen nainen siis, ja parisuhteessa miehen kanssa, emme käytä kondomia. Olen ymmärtänyt että kaikki eivät käy pesulla? Selittäisittekö miten pystytte olemaan limaisena seksin jälkeen? Vai eikö teillä tule mitään eritteitä? :)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valuttelen eritteet pois, käyn pissalla ja suihkuttelen vähän alapään pinnalta. En halua eritteiden valuvan sänkyyn tai pikkuhousuihin ja pissalla nyt on muutenkin hyvä käydä seksin jälkeen. Jos on tullut kova hiki nii sit käyn suihkussa.

Vierailija
2/27 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin naisen on peseydyttävä seksin jälkeen jo hygieniasyistä: muuten tulee pissatulehduksia ja muitakin ongelmia. Mökkiolosuhteissa tai auto- tai lentokoneseksissä savett intimit käyvät myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään peseydy. Nautin tunteesta saada nukahtaa sängyssä hyvän rakastelun jälkeen. Ei silloin ole aikaa eikä mielenkiintoa lähteä pesulle. Olet saanut todella huonoa seksiä jos sen jälkeen jaksat vielä lähteä pesulle.

Vierailija
4/27 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
5/27 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut todella hyvää seksiä jos sen jälkeen jaksan vielä lähteä pesulle!

Vierailija
6/27 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valuu sitä itseään? Siis mitä?

Vierailija
7/27 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa käyn joskus, joskus taas jään vaan oleskelemaan.

Vierailija
8/27 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin olla siveä, eli tarkoitin spermaa.

t.ap

Vierailija
9/27 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spermaa. Tai jos se on saanut peppuseksiä, niin kakkoo.

Vierailija
10/27 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spermaa. Tai jos se on saanut peppuseksiä, niin kakkoo.

Tai spermaa ja kakkoo.

Vierailija
11/27 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään peseydy. Nautin tunteesta saada nukahtaa sängyssä hyvän rakastelun jälkeen. Ei silloin ole aikaa eikä mielenkiintoa lähteä pesulle. Olet saanut todella huonoa seksiä jos sen jälkeen jaksat vielä lähteä pesulle.

Siis nukutko spermat pillussa? Vai käytättekö kumia? Ymmärrän jos käytetään kumia, niin ei ole mikään pakko käydä huuhtelemassa, mutta en mä pystyisi jäämään köllöttelemään kun alapäästä valuu spermaa :/

t.ap

Vierailija
12/27 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli huuhteletko reikäsi/vehkeesi seksin jälkeen? Itse käyn aina huuhtelemassa paikat. En ymmärrä miten voisin olla peseytymättä, kun alapää on ihan liukas ja sieltä valuu, noh, sitä itseään. Olen nainen siis, ja parisuhteessa miehen kanssa, emme käytä kondomia. Olen ymmärtänyt että kaikki eivät käy pesulla? Selittäisittekö miten pystytte olemaan limaisena seksin jälkeen? Vai eikö teillä tule mitään eritteitä? :)

Miksi koet tarvetta avautua tänne moisesta asiasta? Luuletko että meitä kiinnostaa sinun peseytymistapasi millään lailla?

Miksi kukaan normaali-ihminene tuntisi tarvetta kertoa ja udella muiden tapoja?Ei ole ihan tervettä.

Vierailija
13/27 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en peseydy. Käyn valuttamass spermat pönttöön ja siistiydyn esim intiimikosteuspyyhken kanssa. Joskus kun on ollut todella hikistä menoa käyn pikasuihkun.

Poikaystävä ei myöskään peseydy erikseen ennen tai jälkeen. Tosin usein ihan tietoisesti teen aloitteen sekseen juuri kun kummatkin ovat käyneet suihkussa. Mutta ei välttämätöntä.

Vierailija
14/27 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nukutko spermat pillussa? Vai käytättekö kumia? Ymmärrän jos käytetään kumia, niin ei ole mikään pakko käydä huuhtelemassa, mutta en mä pystyisi jäämään köllöttelemään kun alapäästä valuu spermaa :/

t.ap

Mulla myös melko automaattisesti tulee pissahätä seksin jälkeen. Oon niin tottunu käymään pissalla koska haluan vältellä virtsatietulehduksia. Eipä ookaan sellasta ollu sitten lapsuuden.

Vierailija
15/27 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseydymme molemmat seksin jälkeen. Jos ei heti niin samana päivänä kuitenkin. Pissalla pyrin käymään heti seksin jälkeen juuri em. syistä.

Vierailija
16/27 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä peseydytään molemmat, sekä ennen, että jälkeen.

Ennen seksiä siksi, että se on vähintäänkin toisen kohteliasta huomioimista.

Ei kai kukaan voi sanoa, että pesemättömät paikat tuoksuu ja maistuu yhtä hyvälle, kuin pestyt.Seksin jälkeen siksi, että meillä ei kuulu kummankaan tapoihin olla muutenkaan eritteitä valutteleva märkähousu. Miehen ja naisen ph alapäässä on kovin erilainen, pesemättömyys antaa naisilla hyvän kasvualustan tulehduksille.

Mies käy aina suihkussa töistä lähtiessään ja peseytyy silti aina ennen ja jälkeen seksin.

Itse pesen alapesusuihkulla alapääni ihan joka ilta ennen nukkumaanmenoa, vaikka seksistä ja pesusta olisi aikaa vain muutama tunti.

Olenhan kuitenkin käynyt ainakin pissalla siinä välissä.

Koskaan ei ole ollut tulehduksia, sukupuolitauteja, tai hiivaa.

Kolme aikuista lasta ja seksintäyteistä liittoa takana 32 vuotta:)

Vierailija
17/27 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi koet tarvetta avautua tänne moisesta asiasta? Luuletko että meitä kiinnostaa sinun peseytymistapasi millään lailla?

Miksi kukaan normaali-ihminene tuntisi tarvetta kertoa ja udella muiden tapoja?Ei ole ihan tervettä.

Anteeksi, luulin että keskustelupalstoilla voi kysellä kaikenlaista. Halukkaat sitten vastaavat, ja ne joita ei kiinnosta voivat ohittaa sellaiset kysymykset/keskustelut :) Olen pahoillani jos pahoitin sinun mielesi, koita pärjätä!

t.ap

Vierailija
18/27 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun harrastamme seksiä illalla nukkumaan mentyämme, en käy pesulla seksin jälkeen vaan nukahdan ja pesydyn vasta aamulla. Joskus harrastamme seksiä jopa useamman kerran yössäkin enkä tosiaankaan ramppaa joka välissä pesulla tai vessassa.

Silloin kun harrastamme seksiä aamulla tai päivällä ym. käyn tietysti suihkussa ennen kuin jatkan päivän askareitani.

Niin ja minulla ei ole ollut virtsatietulehdusta sitten lapsuuden.

Vierailija
19/27 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pestään kirjoitti:

Kyllä peseydytään molemmat, sekä ennen, että jälkeen.

Ennen seksiä siksi, että se on vähintäänkin toisen kohteliasta huomioimista.

Ei kai kukaan voi sanoa, että pesemättömät paikat tuoksuu ja maistuu yhtä hyvälle, kuin pestyt.Seksin jälkeen siksi, että meillä ei kuulu kummankaan tapoihin olla muutenkaan eritteitä valutteleva märkähousu. Miehen ja naisen ph alapäässä on kovin erilainen, pesemättömyys antaa naisilla hyvän kasvualustan tulehduksille.

Mies käy aina suihkussa töistä lähtiessään ja peseytyy silti aina ennen ja jälkeen seksin.

Itse pesen alapesusuihkulla alapääni ihan joka ilta ennen nukkumaanmenoa, vaikka seksistä ja pesusta olisi aikaa vain muutama tunti.

Olenhan kuitenkin käynyt ainakin pissalla siinä välissä.

Koskaan ei ole ollut tulehduksia, sukupuolitauteja, tai hiivaa.

Kolme aikuista lasta ja seksintäyteistä liittoa takana 32 vuotta:)

Mun mielestä ennen seksiä ei ole mikään pakko peseytyä. Ei kuitenkaan joka kerta tule laitettua niin sanotusti naamaa pelipaikoille. Pesun jälkeen on toki huomattavasti miellyttävämpää antaa suuseksiä. 

Vierailija
20/27 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun harrastamme seksiä illalla nukkumaan mentyämme, en käy pesulla seksin jälkeen vaan nukahdan ja pesydyn vasta aamulla. Joskus harrastamme seksiä jopa useamman kerran yössäkin enkä tosiaankaan ramppaa joka välissä pesulla tai vessassa.

Silloin kun harrastamme seksiä aamulla tai päivällä ym. käyn tietysti suihkussa ennen kuin jatkan päivän askareitani.

Niin ja minulla ei ole ollut virtsatietulehdusta sitten lapsuuden.

Käytättekö kondomia?