varattuun suhde joka päättyi
Lähes pari vuotta kesti. Monesti yritettiin lopettaa. Minä vapaa. Mies pitkässä avoliitossa.
Nyt vietettiin parin vkon aikana normaalia enemmän aikaa (yleensä nähty n kerran kk) seurauksena kummallekkin huono fiilis. Hänellä mennyt yöunet ja kotona olo vaikeaa. Päätettiin (tai hän päätti) että ei olla yhteydessä enää.
Tiedän, että minunki kannalta näin on hyvä ja olen toivonut että asialle tulee ratkaisu. Silti mulla on tyhjä olo. Ikävä häntä myös jo nyt.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Lähes pari vuotta kesti. Monesti yritettiin lopettaa. Minä vapaa. Mies pitkässä avoliitossa.
Nyt vietettiin parin vkon aikana normaalia enemmän aikaa (yleensä nähty n kerran kk) seurauksena kummallekkin huono fiilis. Hänellä mennyt yöunet ja kotona olo vaikeaa. Päätettiin (tai hän päätti) että ei olla yhteydessä enää.
Tiedän, että minunki kannalta näin on hyvä ja olen toivonut että asialle tulee ratkaisu. Silti mulla on tyhjä olo. Ikävä häntä myös jo nyt.
Pannaan me - hynttyyt yhteen?!
Tiedän, että toiminut väärin. Mua sekä avoa kohtaan. Me oltu nuoruudessa pari. Valitettavasti mun tunteet ehti syttyä. Vaikeaa on niitä kuolettaa. Olen yrittänyt kiinnostua muista. Pitää etäisyyttä pitkään ja ties mitä. Silti löydän itseni toivomasta että hän olisi valinnut minut. Sitä vaan vaikea sisäistää , että olin kenties vain joku "leikki"
Onpa paska jätkä.