Osaako joku katsoa ultrakuvasta sukupuolen?
Onko tämä jalkojen välistä kuvaa? Kumpikohan on? Jos on haarojen välistä niin itse en ainakaan pippeliä näe
Kommentit (15)
Tyttö sanoisin minä. Mun pojan pippeli näkyy vastaavassa kuvassa ihan selvästi
Eikös tossa just kivekset näy? Ja pippeli?
Vähä minu silmää näyttäis pojalta mutta koska en ole lääkäri niin en osaa sanoa satavarmasti. Ja ultrakuva voi aina huijata eikä lääkärikään ole aina oikeassa. Suurimmaksi osaksi lapsi on juuri sitä sukupuolta kun epäillään mutta sekaan mahtuu aina niitä joiden kanssa on erehdytty. Siksi ei kannata nytte viel ruveta maaleja valitsemaan lastenhuoneeseen ;)
Lääkäri sanoi mulle ultrassa että vaikka pippeliltä näyttää niin kyseessä voi olla napanuorasta heijastus.
Mun mielestä oli niin selvät häpyhuulet eikä pippeliä. Siis missä se pippeli on tuossa kuvassa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä oli niin selvät häpyhuulet eikä pippeliä. Siis missä se pippeli on tuossa kuvassa?
Ap
Voi olla turvoksissa olevat häpyhuulet, mutta mielestäni vaikuttaa enemmän kiveksiltä.
Tuon kuvan perusteella ei voi varmaksi sanoa, mutta poikaa veikkaisin minäkin.
Pallot ovat vähän kaukana ollakseen kivekset.
Näyttäisi veikkaukset kääntyvän pojan puolelle. Hyvinkin kokeneille ultraajille saattaa sattua virheitä, kun ei se sukupuoli ole aina niin selkeästi nähtävissä. Olen tavannut lääkärin, joka oli kovasti helpottunut kun vanhemmat eivät olleet halunneet tietää kaksosten sukupuolta. Molemmat olivat poikia ja hän oli aivan varma, että ainakin toinen on tyttö - vai oliko se päinvastoin.
Poikahan se.