Elämän suunta määrittyy ennen 18:ta ikävuotta
Silloin määritellään lopullisesti saako mies elämänsä aikana naista. Jos ei viimeistään lukiossa löydä tyttöystävää niin huonon itsetunnon ja sosiaalisten taitojen puutteen takia jää loppuelämäksi naisettomaksi. Silloin voi heittää hyvästit läheisyydelle, perheelle ym. Nyt kun omia lukio aikoja mietin niin kyllä silloin hyvin voimakkaasti erottuivat ne pojat jotka tulevaisuudessa saisivat naisen ja ne (kuten minä) jotka tulisivat jäämään yksin.
Kommentit (15)
Äläs nyt. Kyllä osa niistä silloin luuserimaisista pojista aikuisiksi kasvettuaan kasvoivat ihan fiksuiksi ja järkeviksi. Oppivat pitämään huolta hygieniastaan ja kunnostaan ja kohtelemaan naisia kauniisti.
Niillä suunta muuttui vielä oikein hyväksi.
Sinäkin pystyt siihen, jos kovasti haluat ja olet valmis lopettamaan tuon typerän "kilttimies" höpötyksesi ja lopetat naisten syyllistämisen. Kelpaat kyllä, kuhan näet vähän vaivaakin sen eteen. Kukaan ei halua sohvalla lojuvaa plösöä joka ei osaa hygienastaan huolehtia ja roikkuu vauvapalstalla itkemässä puutteessa oloaan ja syyllistää naisia, kun vika on täysin itsessään. Ei ole motivaatio riittävän korkealla naisen saamiseksi jos siitä vain vikisee eikä mitään ees yritä tehä asialle.
Aijaa sama pätee kai sitten naisiinkin? Jos ei paria lukiossa niin ikuisesti yksin, selvä homma.
Vierailija kirjoitti:
Äläs nyt. Kyllä osa niistä silloin luuserimaisista pojista aikuisiksi kasvettuaan kasvoivat ihan fiksuiksi ja järkeviksi. Oppivat pitämään huolta hygieniastaan ja kunnostaan ja kohtelemaan naisia kauniisti.
Niillä suunta muuttui vielä oikein hyväksi.
Sinäkin pystyt siihen, jos kovasti haluat ja olet valmis lopettamaan tuon typerän "kilttimies" höpötyksesi ja lopetat naisten syyllistämisen. Kelpaat kyllä, kuhan näet vähän vaivaakin sen eteen. Kukaan ei halua sohvalla lojuvaa plösöä joka ei osaa hygienastaan huolehtia ja roikkuu vauvapalstalla itkemässä puutteessa oloaan ja syyllistää naisia, kun vika on täysin itsessään. Ei ole motivaatio riittävän korkealla naisen saamiseksi jos siitä vain vikisee eikä mitään ees yritä tehä asialle.
Puhut ihan eri tyypeistä. Aloittaja varmaan tarkoittaa sellaisia rauhallisia, peruskivoja ja siistejä tyyppejä jotka eivät todellakaan haisseet tai olleet mitään mätisäkkejä. Juuri tuo jo alusta alkaen saatu hyväksyntä ja onnistumiset luovat sen itsetunnon joka näiltä AP:n tarkoittamilta jäänee muiden osa-alueiden onnistumisista huolimatta puuttumaan. Ei siinä auta komeus, tutkinto tai rahat jos on etäinen, varautunut ja epäluonnollinen olotila.
Vierailija kirjoitti:
Aijaa sama pätee kai sitten naisiinkin? Jos ei paria lukiossa niin ikuisesti yksin, selvä homma.
No naisten pariutumismarkkinoiden säännöt nyt ovat aivan erilaiset. Luuserinainen voi saada miehen mutta luuserimies ei ikinä voisi saada naista.
ap
Ei, kyllä elämän suunta määräytyy siitä, missä asennossa planeetat ovat syntymäsi hetkellä.
kilttimies kirjoitti:
Silloin määritellään lopullisesti saako mies elämänsä aikana naista. Jos ei viimeistään lukiossa löydä tyttöystävää niin huonon itsetunnon ja sosiaalisten taitojen puutteen takia jää loppuelämäksi naisettomaksi. Silloin voi heittää hyvästit läheisyydelle, perheelle ym. Nyt kun omia lukio aikoja mietin niin kyllä silloin hyvin voimakkaasti erottuivat ne pojat jotka tulevaisuudessa saisivat naisen ja ne (kuten minä) jotka tulisivat jäämään yksin.
Bulllshit. Olin kyllä ennen lukiota päässyt jopa tyttöset pöksyihin sormettamaan ja nuolemaan, mutta lukiossa ei puhettakaan ennen abivuotta ja silloinkännissä jouduin läskin teekkarityttösen "hyväksikäyttämäksi" baarin vessassa. Mutta ei tyttöystäviä, ei edes ns suosittuun kategoriaan kuulumista millään muotoa. Tai se yksi hassu vuotta nuorempi neiti ihastui muutamaksi kuukaudeksi mutta jätti minut "sosiaalisten paineiden" vuoksi, eli hänen kaverinsa kauhistelivat miten sen hiipparin kanssa kehtasi olla...
Sen jälkeen oltiin 4 vuotta ilman ja sitten yht'äkkiä "joka suunnasta" alkoi tulla ehdotuksia intiimiin kanssakäyntiin - kiitos IRCin ja nettideittailun edelläkävijyyden. Päälle 40 naista tuli kaadettua noina vuosina, loppuvaiheissa oli vajaa 20 neitiä "listalla" joiden kanssa piti tehdä temput mutta tuli eräs iso muuttuja matkaan - harmi, mielelläni olisin nuo 20 käynyt läpi vielä ennen jämähtämistä vikavalintaan.
Puolen vuoden seurustelu ysiluokalla hiljaisen nörttitytön kanssa ei parantanut sosiaalisia taitoja millään tavalla.
Mikään ei ole niin luotaantyöntävä piirre parisuhdemarkkinoilla kuin huono itsetunto, itsesääli, itsensä jatkuva lyttääminen ja negatiivisuus. Ei sellaisen ihmisen kanssa ole mitään mahiksia rakentaa hyvää tasavertaista parisuhdetta.
Pätee sekä naisiin että miehiin.
Ja kyllä, sille itsetunnolle ja asenteelle voi itse tehdä paljonkin jos vain haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin luotaantyöntävä piirre parisuhdemarkkinoilla kuin huono itsetunto, itsesääli, itsensä jatkuva lyttääminen ja negatiivisuus. Ei sellaisen ihmisen kanssa ole mitään mahiksia rakentaa hyvää tasavertaista parisuhdetta.
Ja kyllä, sille itsetunnolle ja asenteelle voi itse tehdä paljonkin jos vain haluaa.
Varsinkin, jos syyttää noista asioista muita eli naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin, jos syyttää noista asioista muita eli naisia.
Tämä. Mä olen mun miehen eka tyttöystävä ja tavattiin kun hän oli yli 20, mutta eipä ollut katkeroitunut tai lassahtanut niin nappasin hänet ja ihanan miehen sain.
kilttimies kirjoitti:
Olet väärässä. Koskaan ei ole liian myöhäistä vakiintua!Se onnistuu jopa yli nelikymppisiltä joilla ei ole aiempia pitkäkestoisempia suhteita.MOT
Kerro miten pääsit äikästä läpi kun et osaa edes yhdyssanoja? Sosiaalisia taitoja ja itsetuntoa voi kehittää vielä aikuisiässä joten lopeta valittaminen.
kilttimies ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No naisten pariutumismarkkinoiden säännöt nyt ovat aivan erilaiset. Luuserinainen voi saada miehen mutta luuserimies ei ikinä voisi saada naista.
ap
Just meni nelikymppinen tuttu mies ekaa kertaa naimisiin joten et todellakaan tiedä mistä puhut.
Kiva teoria mutta ei kyllä taida pitää paikkaansa :D