Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaatteet ostetaan jo netistä vaan miksei edullisia huonekaluja vielä samassa määrin

Vierailija
10.01.2017 |

?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiinkuljetuksen järjestäminen on sen verran vaikeaa ninjakuriireiden kanssa, että mieluummin autottomana tilaan vain sen kokoista tavaraa, jonka voin tarvittaessa itse kantaa ties mistä terminaalista.

Vierailija
2/4 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet on melko helppo palauttaa takaisin. Mutta sohvakaluston palautuksessa on rutkasti enempi vaivaa. Toki ne saattaa rojut kotoa noutaa ja pakatakin ne, mutta vaiva on silti moninkertainen vaatenyssäkkään verrattuna. Olisko tässä yksi syy?

Itse tosin olen muutaman huonekalun ja lukuisia kodinkoneita tilannut verkkokaupasta. Sisälle ne on kannettu ja asennuspalvelunkin saa kun maksaa, mutta sitten jos et olekaan tyytyväinen paketin avattuasi, niin kynnys palautukseen on kyllä isompi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan keskiluokkaisena perheenäitinä ja kuluttajana:

Vaatteiden selaaminen on helpompaa netissä ja näkee parilla klikkauksella löytyykö kokoja. Vaihtoehdot voi myös rajata tosi spesifisiksi jolloin etsimänsä löytää heti miljoonien vaihtoehtojen joukosta. Peruskaupoista ei muutenkaan tahdo löytyä sellaista vaatetta josta tykkään ja mikä sopii omalle vartalotyypille, netissä on tuhat kertaa laajempi valikoima saatavilla parilla klikkauksella. Ja postikulut on kohtuullinen kulu versus esim matkakulut kauppoihin.

Huonekaluja ostetaan harvemmin ja niitä harkitaan pidempään. Ne ovat kalliimpia investointeja. Saatan kurkata netistä löytyykö tuotetta kaupasta mutta menen mieluiten paikan päälle toteamaan onko tuote rahani arvoinen. Lisäksi esim. Ikean kotiinkuljetuksen hinta on aivan posketon jos ei ihan vieressä asu, ja hyvin myyviä pikkutavaraoheistuotteita ei useinkaan saa tilattua kotiin. Joten siksi mielummin ajan sinne katselemaan ja tuon tavarat kotiin itse.

Vierailija
4/4 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kerran tilannut huonekalun netistä. Kyseessä oli sohvapöytä, jota kyseinen sivusto mainosti uniikkina ja hinta oli kuitenkin tosi edullinen. Huonekalu tuotiin pakettiautolla oven eteen ja mieskuski kantoi sen vielä sisälle, vaikka maksamaani summaan sisältyi se, että kannan tuotteen itse sisälle. Kokoaminen oli sitä, että ruuvasin jalat kiinni ja se oli siinä. Oon ollut tosi tyytyväinen sohvapöytään ja se on ollut käytössä reilu 3 vuotta.

Vaikka tämä ostokerta sattuikin menemään paremmin kuin odotin, niin ei ole kuitenkaan tuon jälkeen tullut tilattua huonekaluja netin kautta. Niiden palautus on kuitenkin aina hankalampaa kuin vaatteiden, etenkin jos kyseessä todella iso huonekalu. Samoin kuin esim. huonekalupaketin noutaminen postista, eli luultavasti tarvitsee ainakin 2 henkilöä ja auton sitä varten, ellei tosiaan saa kotiinkuljetusta hyvään hintaan.