Mikähän mun miestä oikein vaivaa?
Nykyään meidän parisuhde on ihan omituinen. Mies joko syyttää minua kaikesta, ostelee minulle lahjoja ja tämän jälkeen alkaa syyttely. Tai sitten jos mennään tyyliin kauppaan, missä paljon väkeä, saattaa alkaa yks kaks karjumaan ja nolaamaan minut täysin. Yleensä kertoo kuinka idiootti olen ja kuinka en osaa mitään. Sitten kun tullaan kaupasta, istutaan autossa jonkin aikaa, niin saattaa ihan päin vastainen, pyytää anteeksi ja kertoo kuinka rakastaa minua. Tässä vaiheessa menen ihan sekaisin. Tuntuu etten itse edes ymmärrä mitä helvettiä tässä tapahtuu? Nykyään välttelen parhaani mukaan kauppareissuja koska pelkään mieheni nolaavan minut tahalleen. Yhteiset kauppa reissut on ollut pelkkää itkua. Enkä joka kerta halua tulla itkien kaupasta ulos. Välillä tuntuu ,että jos näen muita pariskuntia niin ne on ihan mukavia toisia kohtaan, ei ne koko ajan äyski tai ole äkkinäisiä. Tyyliin alkaa karjua yks kaks toiselle. Silleen et säihkähtää. (Yleensä tässä vaiheessa itku tulee väkisin). Ensin katselet kaikes rauhassa ja sit yks kaks toinen alkaa karjuu ja haukkuu kaikkien edessä. Jotenkin se nolostuminen, säihkähtäminen karjuminen (kova ääni) lopputulos on itku. Sitten autossa ollaan ihan normaalia. Ja jos en itse ole normaali hetkessä, alkaa kaasujalka menee sitä tahtia ,että kohta ollaan ojassa. Mikä mun miestä vaivaa? Sängyssä tulee aina kauhea paniikki/masennus kohtaus, mitä mun pitäisi oikein tehdä? Olenko mä oikeasti niin surkea kun mies antaa mun ymmärtää? Kauanko tälläistä pitää jaksaa katsoa? Onko tälläistä muilla ?
Kommentit (9)
Vaikea sanoa mikä vaivaa mutta ota asia puheeksi jos vain pystyt. Sano että sinulle tulee tosi paha mieli hänen käytöksestään, älä syytä vaan kerro miltä sinusta tuntuu.
Miten kauan olette olleet yhdessä?
Ei kuulosta ihan terveelle sun äijä,miksi et huuda takaisin? Jos alkaa huutamaan,sanot vaan että turpa kiinni vitun runkkari ja opettele puhumaan normaalisti,ostoskärryt jätät siihen ja marssit hevon vittuun kaupasta,hyvin helppoa.
Vai tuleeko sitten turpaan?
Jätä se sika.
Ei vika ole sinussa vaan miehessäsi! Miehelläsi on ongelma ja sinun ei pidä itseäsi antaa kiusata tuolla lailla. Tuollainen suhde tulee tukahduttamaan sinun iloisen elämän liekkisi jos asialle ei tehdä mitään. Suosittelisin teitä keskustelemaan keskenänne ja kääntymään ammattiavun puoleen jos haluatte yrittää liittonne jatkuvan hyvin. Jos näin ei onnistu, niin kehottaisin sinua olemaan rohkea ja rakastamaan itseäsi niin paljon, että ymmärrät ettet ole ansainnut tuollaista. Voimia ratkaisuusi ja iloa ja rakkautta elämääsi. <3
Vierailija kirjoitti:
Miten kauan olette olleet yhdessä?
Ei kuulosta ihan terveelle sun äijä,miksi et huuda takaisin? Jos alkaa huutamaan,sanot vaan että turpa kiinni vitun runkkari ja opettele puhumaan normaalisti,ostoskärryt jätät siihen ja marssit hevon vittuun kaupasta,hyvin helppoa.
Vai tuleeko sitten turpaan?
Jätä se sika.
Pari vuotta. En ole yhtä rohkea kuin se. Ei mies koskaan ole lyönnyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen vakavissani: JSSAP. HETI.
Tämäkin tarina sopii MV-lehteen..........On nimittäin sama toimittaja.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2758077/lasten-imettaminen-kyrvasta-kun-…
Jos näen tuollaisen karjuvan miehen jossain, ajattelen että mies on päästään pipi. Eli mies nolaa täysin pelkästään itsensä eikä millään tavalla sinua.
Ko mies ei oikeasti ole terve. Jätä se heti! Hän kuuluu suorastaan miesten pohjasakkaan eli vaihtamalla ainoastaan paranee.
Joko juttelette asioista ja asiaan tulee muutos tai eroatte. Voit myös jäädä paskan miehen kanssa suhteeseen jossa sulle kehittyy pelkotiloja jotka voivat vaatia ammattiapua. Kerää rohkeutesi ap, ei se mikään mies ole joka sua on vastassa vaan sairas ja munaton idiootti.
Olen vakavissani: JSSAP. HETI.