Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voiko leikkauspotilas puhua unissaan nukutuksessa?

Vierailija
09.01.2017 |

ja höpistä vaikka mitä...?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänet on intuboitu eli peukalonpaksuinen tuubi henkitorvessa, ei tietenkään voi puhua.

Vierailija
2/6 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, koska se ei ole tavanomaista nukkumista, vaan lihakset lamautetaan että et edes voisi puhua, ja kurkussa on intubaatioputki.

Eri asia, jos jostakin muusta syystä on vahva lääkitys, myös unilääke, joka voi tehdä sekavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutusaine toimii kuin totuuseerumi. Sen vaikutuksen alaisena ihminen kertoo KAIKEN! Usein hyvinkin intiimejä asioita salavuoteudesta ja aviorikoksista yms. käyttää todella rivoa kieltä mölytessään ja huorittelee. Siksi kirurgit käyttävät leikkauksissa korvatulppia, jotta pystyisivät keskittymään leikkaukseen näiden kaiken paljastavien tarinoiden sijaan. Muu leikkaussalihenkilökunta sitten kirjaa ylös näitä tunnustuksia ja julkaisee niitä verkon keskustelupalstoilla. Leikkaukseen mennessä kannattaa siis miettiä oliko ihan välttämätöntä pettää puolisoaan tai varastaa firman kassasta.

Vierailija
4/6 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hetäsin kesken nukutuksen pintaan juuri kriittisellä hetkellä ja aloin itkee tintemadtani kivusta. Jälkikäteen muistan vain itkun ja kyyneleet ja mitä lääkäri ja hoitsut puhui.

Vierailija
5/6 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulemma kerroin, kuinka olin kiksauttanut kirurgin vaimoa. Ei voinut kostaa, kun oli niin paljon sairaanhoitajia paikalla. Oli se jäbä vaan jäykkä poika lopputarkastuksessa kolmen kuukauden päästä. Olin kevytnukutuksessa eikä ollut mitään putkia kurkussa. Ei siinä jutussa ollut mitään perää, se oli vaan toive. Tai ...

Vierailija
6/6 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä hetäsin kesken nukutuksen pintaan juuri kriittisellä hetkellä ja aloin itkee tintemadtani kivusta. Jälkikäteen muistan vain itkun ja kyyneleet ja mitä lääkäri ja hoitsut puhui.

Hui :O Huomasko ne missään vaiheessa että olit herännyt?