Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvittelin, että suhteeni äitiin paranisi vanhemmiten, mutta taitaa mennä päinvastoin

Vierailija
09.01.2017 |

Avautuminen. Vituttaa niin paljon kyseinen henkilö.
Ensinnäkin, kun valmistuin koulusta, äitini kommentti asiaan oli " Et varmaan koskaan saa oman alan töitä" Selvä, kiitos kannustuksesta. Nyt olen työllistynyt työhön jota vihaan, johon äitini sanoo, että kyllä minä tykkäisin sinun työstäsi. Vaikka makaisin jossain katuojassa, kun työni ahistaa niin paljon niin kai se huikkaisi sinnekin, että kyllä minä siitä tykkäisin. Ei ikinä mitään kannustusta työnhakuun. Ikinä.
No sitten tuossa joulun välipäivinä hän kysyi jos voisi tulla luokseni käymään. Sanoin että olen töissä silloin ettei käy. "Aijaa valehteletko, etkö halua mua sinne" Niin mitä vittua nyt taas......
Plus asun äitini sukulaisen omistamassa asunnossa, johon vuokranantajani jätti ison divaanisohvan käyttööni. Äiti ilmoittaa, että on sanonut vuokranantajalleni että voi myydä sohvansa koska en tee mitään niin isolla. Siis taas. Mitä vittua.
Mikä sitä oikeesti vaivaa. Mä en haluaisi alkaa riitelemään hänen kanssaan kun hänkin on jo reilu 60 v. Mut mä en vaan tajuu miks se muuttuu vaan pahemmaksi ja pahemmaksi :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlainen luonnehäiriö?

Vierailija
2/4 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuttua. Aikuisena kun ei asu enää vanhempiensa kanssa, saa tervettä etäisyyttä ja alkaa nähdä vanhempansa uudella tavalla. Aina se uusi valo ei ole kovin mairitteleva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on ilmeisesti rajaton, eikä ymmärrä, mitkä ovat hänen asioitaan ja mitkä sinun. Ei tuohon mikään auta, muu kuin pitää itse omista rajoista kiinni ja pitää sen verran etäisyyttä, ettei halkea vitutukseen. 

Vierailija
4/4 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinno. Ehkä pitäisi vaan unohtaa noi kuvitelmat jostain hyvästä äiti-tytärsuhteesta. Ei kai kaikille sellaista voi ikinä syntyä. Mä oon ihan hyväksynyt sen, että ollaan oikeasti todella erilaisia, mutta ihan kuin hän jotenki yittäisi muuttaa mua tai en saisi olla tällainen kuin olen. Huoh

Ap