Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tällaiset vanhemmat ihan täyspäisiä: Lapset 1,5kk ja

Vierailija
15.03.2006 |

6kk ja tas uutta pukkaa? Mä en tajunnut edes onnitella kun entinen luokkakaverini tuli kylällä vastaan ja kertoi innoissaan et heille tulee vauva. Katselin mielestäni vaunuihin jossa oli juuri hiljakkoin syntynyt vauva vaikka olikin jo puolivuotias.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyspäisyydestä en tiedä, mutta lääketieteellisiä ihmeitä he ovat.

Vierailija
2/9 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat varmaan miettineet omat voimavaransa ja sen mukaan lapsia tekevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestistä oli kyllä erittäin hyvin ymmärrettävissä, mitä ap tarkoitti. Kaikilla vaan ei tunnu olevan palikat ihan kohdallaan?

Ap:lle sanon, että enpä olisi varmaan minäkään tajunnut ensimmäiseksi onnitella tilanteesta.... mutta korjaa virhe seuraavan kerran tavatessasi. Anteeksi, taisi jäädä viimeksi onnittelematta. Äläkä selitä sen enempää, koska kaikki selitykset voidaan tulkita väärin.

Itse myös kyllä toteaisin, että jos on tarkoituksella tehty, niin mitään onniteltavaa ei ole :-) mutta jokainen tyylillään...

Vierailija
4/9 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliö.

Vierailija
5/9 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse myös kyllä toteaisin, että jos on tarkoituksella tehty, niin mitään onniteltavaa ei ole :-) mutta jokainen tyylillään...

Vierailija
6/9 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 kk tarkoittaa puoltatoista kuukautta, ei puoltatoista vuotta.

4

Vierailija
7/9 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olen 5v ja 6v lapsosten onnellinen äiti! Mitä ihmeellistä?

Vierailija
8/9 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluta lapset pienellä ikäerolla. Jos niin käy, nainen on alistettu ja mies vain haluaa koko ajan saattaa hänet raskaaksi. Kukaan normaali ei voi haluta monta lasta putkeen.

Huoh. Onneksi itse olen avarakatseisempi. :)

Vierailija
9/9 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla, ettei meille lisää lapsia enää tulekaan. Mutta siis mikä ihme niissä pienissä ikäeroissa teitä ahdistaa, jos ei ole kyse omista lapsista? Meillä lasten pieni ikäero on ollut loistava. Niin vanhempien kuin lapsienkin kannalta. Ja vauva-ajan rankkuudesta en kyllä muille valitellut. Oikeastaan se oli ihanaa aikaa, kun näin jälkikäteen ajattelee. Aikansa kutakin.