Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sikiön sijainti ja potkut (rv 27)

15.03.2006 |

Kuinka usein vauvanne potkii ja minnepäin?

Ennen potkut tuntuivat selvästi vatsan oikealla puolella navan korkuudella. Nyt potkuja ei juurikaan tunnu ja jos oikein rauhoittuu ja tarkastelee potkuja voi havaita aivan alavatsalla. Tuntuu että pienokainen potkii nyt hennosti alavatsaan/selkäänpäin ja potkuja on vaikea edes havaita. Itselläni todettiin istukan kalkkeutumista ja jo siksi yritän kokoajan tarkkailla sikiön liikkeitä, potkut vaan tulevat niin alas ja sisälle että niitä on vaikea tunnistaa.

Onko muita joiden pienokainen potkii vaan alhaalle ja onko tämä normaalia tässä vaiheessa? Lääkäri kun sanoi että potkut pitäisi koko ajan vaan voimistua ja kasvaa.

Blue ja papu rv 27

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun maussa asuu niin vilkasta sorttia oleva tyyppi, että saattaa potkia navan yläpuolelle ja jo hetken päästä sama show on käynnissä ihan nivusten vieressä. Kääntyilee niin että mahan päältä erottuu joko selkä tai peppu.

Mutta kai se ihan normaalia on että kaveri viihtyy niin alhaalla. Pääasia, että potkii :)

Anna 26+5

Vierailija
2/2 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla raskausviikkoja tasan 25, ja olen liikkeitä tuntenut jo viikosta 19 eteenpäin.Kokoajan voimistuu vaan.Tää vaavi on todella vilkas, ja kun vatsaa tarkkailee niin näkee kun vauva potkii, ja iho liikkuu.Tosi jännää!

Eniten potkuja tuntuu keskellä vatsaa, navan kohdalla,iltaisin alavatsassa.Taitaa olla parempi hommata valjaat heti vauvalle, kun syntyy,tulee varmaan vilkas lapsi!?

Hyvä että tuntuu liikkeitä,tietää että vauva on kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla