Anopilla miehen exän kuva ja lapset makkarin seinällä.
Siis samoissa kehyksissä. Lapsista tottakai pitäökin olla, mutta miks helvetissä se ex kuva pitää myös olla?!? Mulle ei tulis mieleenikään pitää poikani exän kuvia seinällä. Kyllä hän itse ne puolisonsa valitsee, en minä 😉 Mies ei sano asiaan oikein mitään. Häntä ei tunnu häiritsevän... Ehkä olen vain mustasukkainen. Mutta minua kyllä vähän asia loukkaa...
Kommentit (33)
Ei hän varmaan ole sitä laittanut sinne ihan äskettäin? Kuva on ollut siellä jo iät ja ajat ja hänelle sillä on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapset on makkarin seinälle laitettu? Lasun paikka!
:D Parempi se kuitenkin kuin kellarin seinälle.
Jos anopilla ei ole muuta kuvaa lapsista? Toimittakaa vastaavan kokoinen kuva hänelle. Voi vaikka vinkata, että voit vaihtaa tämän tilalle.
No jos se on heille ensisijaisesti lastenlasten äiti eikä mikään eksä?
Onko ne lapset ristiinnaulittu sinne seinälle?
Voihan anoppi tykätä kovastikin exästä vaikka ukkosi ei enää hänestä pidä. Ei kuulu sinulle miten anoppisi kotinsa sisustaa. Vaikutat ikävältä ihmiseltä.
Vanha provo. Olen lukenut tämän täältä jo aiemminkin. Koetas nyt ap päästä tuosta jo yli.
Siis kaikki kuvat on valokuvaamossa otettu, jokainen erikseen. Sen exän kuvan voisi hyvin ottaa pois. Ja ovat muuttaneet, ei ole ollut iät ajat. Kerran mies mainitsi asiasta, minun pyynnöstä. On kuulemma ostanut kehykset juuri niitä 3 kuvaa varten 😀
Minunpa anopilla oli pitkään mieheni ja hänen eksänsä hääkuva oikein olohuoneen seinän paraatipaikalla. Mies ja eksänsä olivat eronneet useita vuosia ennen kuin tapasimme, joten sangen outoa miekestäni. Noh, kyllä kuva lähti jossain vaiheessa kun ilmoitin etten aio tulla kylään katselemaan miehen vanhaa hääkuvaa, joka suorastaan hyökkää silmille. Kuva lähti :)
Ja meilläkin on yhteinen lapsi ja ollaan oltu yhdessä vuosia. AP
Ex-miniä on ollut nykyiselle anopillesi varmasti tärkeä ihminen, hän kuuluu anopin mukaviin muistoihin ja toivottavasti ehkä nykyiseenkin elämään. En minäkään ajattelisi, että appivanhempien pitäisi tuhota minun ja heidän poikansa vihkikuva jos eroaisimme tai samassa tapauksessa minun vanhempani nostavan vihkikuvamme kaappiin. Olemme yhä vieläkin heidän lastenlasten vanhemmat, vaikka miten asiat menisivät. Älä nolaa itseäsi enempää vaan ota oma paikkasi anopin sydämessä.
Erään toisen anopin seinällä oli ollut Hitlerin kuva, siis mieti.
Toi on vielä ihan iisiä settiä että pojan ex-vaimon kuva jonka kanssa jälkikasvua - ne exän muksut elikkä anopin lapsenlapset voi ihmetellä jos kuva ( eli äiskä) yhtäkkiä vaan kummataan helkkariin kaikkialta jopa makkarin seinältä missä se o aina roikkunu.
Laajenna itsellesi suuri sydän niin saat onnellisen elämän.
Määrääkö anoppisi, mitä sinä seinällesi laitat?
Ne on anopin muistoja HÄNEN elämän varrelta. Mitä hittoa ne sinun persettä kaivaa? Minun ego kestää sekä mieheni ja anopin menneisyyden joten miehen ja hänen exän hääkuva saa olla ihan rauhassa siellä piirongin päällä.
Nyt miniät puuttuvat anoppinsa sisustuskuvioihinkin.
Perkeleen narskut!
Hommatkaa yhteisiä lapsia ja ottakaa tekin sitten perhepotretti anoppisi makuuhuoneen seinälle ripustettavaksi. Asia ratkaistu.
Sallitko että anoppi tulee teille sisustamaan ja jos esim. Anoppi olisi välirikossa jonkun ystäväsi perheen kanssa, hän kieltäisi ettette saa olla tekemisissä.
Joissakin suvuissa vain puolisot eroavat, joka ei vaikuta millään tavalla muiden sukulaisten suhteisiin.
Poikani on eronnut ja x-miniä kuuluu hyvin olennaisena osana sukuuni ja elämääni, onhan hän lastenlapsieni äiti ja hänen paikkaa ei kukaan voi ottaa pois.
Anoppina muistan hänen x-miniän syntymäpäivät, joulut ja olemme muutenkin tekemisissä jo lasten vuoksi. Ja saa kutsun kaikkiin suvun perhejuhliin.
Sitä paitsi, poikani nykyinen avovaimo ei ole virallisesti edes sukumme jäsen, mutta x-miniäni on virallinen jäsen, lastenlapsien äitinä.
Ja siksi en ymmärrä tunteenpurkaustasi.
Entinen anoppini on yksi parhaimmista ystävistäni. Eli meidän välillä on edelleen ihmisuhde, joka kesti meidän eron. Onneksi mieheni nykyinen ei koe tätä uhaksi.
Jos aikuisen itsetunto ei kestä elettyä elämää kiukutellaan ihan yksinään.
Miksi lapset on makkarin seinälle laitettu? Lasun paikka!