Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anopilla miehen exän kuva ja lapset makkarin seinällä.

Vierailija
09.01.2017 |

Siis samoissa kehyksissä. Lapsista tottakai pitäökin olla, mutta miks helvetissä se ex kuva pitää myös olla?!? Mulle ei tulis mieleenikään pitää poikani exän kuvia seinällä. Kyllä hän itse ne puolisonsa valitsee, en minä 😉 Mies ei sano asiaan oikein mitään. Häntä ei tunnu häiritsevän... Ehkä olen vain mustasukkainen. Mutta minua kyllä vähän asia loukkaa...

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän anoppisi saa ihan itse valita, kenen kuvia seinällään pitää ja ketkä ovat hänen ystäviään?

On hyvin mahdollista, että anoppi tykkää lasten lastensa äidistä ihan ihmisenä ja haluaa pitää hänen kuvaansa seinällä ilman, että uuden miniän pitäisi siitä vetää hernettä nenään.

Vierailija
22/33 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex on edelleen hänen lapsenlasten äiti ja osa näitä lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunpa anopilla oli pitkään mieheni ja hänen eksänsä hääkuva oikein olohuoneen seinän paraatipaikalla. Mies ja eksänsä olivat eronneet useita vuosia ennen kuin tapasimme, joten sangen outoa miekestäni. Noh, kyllä kuva lähti jossain vaiheessa kun ilmoitin etten aio tulla kylään katselemaan miehen vanhaa hääkuvaa, joka suorastaan hyökkää silmille. Kuva lähti :)

Taitaa olla katkeria ex-vaimoja täällä ketjussa alapeukkujen määrästä päätellen :D Lisään tähän myös sen, että jos minun äidilläni olisi olohuoneen seinällään kuva minusta ja ex-miehestäni, todellakin repisin kuvan alas. En kehtaisi tuoda uutta miestäni katselemaan minun ja exäni yhteiskuvia. Ei ole minusta siis ok kummaltakaan puolelta sukua.

Vierailija
24/33 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt miniät puuttuvat anoppinsa sisustuskuvioihinkin.

Perkeleen narskut!

En tiennytkään että ex-vaimon pärstäkuva on 'sisustamista'. Voisin alkaa itsekin sisustaa ex-miesteni kuvilla. Sillä nyt ei ole väliä mitä nykyinen mieheni sanoi, nehän ovat vain kuvia ja muistoja eletystä elämästä :)

Vierailija
25/33 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla toivoton tapaus?

Vierailija
26/33 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissakin suvuissa vain puolisot eroavat, joka ei vaikuta millään tavalla muiden sukulaisten suhteisiin.

Poikani on eronnut ja x-miniä kuuluu hyvin olennaisena osana sukuuni ja elämääni, onhan hän lastenlapsieni äiti ja hänen paikkaa ei kukaan voi ottaa pois.

Anoppina muistan hänen x-miniän syntymäpäivät, joulut ja olemme muutenkin tekemisissä jo lasten vuoksi. Ja saa kutsun kaikkiin suvun perhejuhliin.

Sitä paitsi, poikani nykyinen avovaimo ei ole virallisesti edes sukumme jäsen, mutta x-miniäni on virallinen jäsen, lastenlapsien äitinä.

Ja siksi en ymmärrä tunteenpurkaustasi.

Ai pitää olla paperilla osa sukua, että kohdellaan sellaisena? Käy sääliksi syn miniää. Älä sitten ihmettele jos ei halua hirveästi vierailla tai tuoda mahdollisia tulevia lapsia käymään, kun on kohdeltu niin kylmästi alusta pitäen.

Vierailija
27/33 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Eikö sinulla ole menneisyyttä vai miten saat kriisin miehesi eletystä elämästä. Jos miehellä on ennestään lapsia on hyvin todennäköistä että lapsilla on myös äiti. Kuva tuskin ihan tuore on, vai lähettääkö ex joka vuosi uuden kuvan itsestään ja lapsista?

Vierailija
28/33 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä nyt on tässä vaiheessa turha itkeä, kun valitsit eronneen miehen. Olet kaikissa virallisissa paperissa aina toisena puolisona ja myös lapsesi.

Ja myös sukurekisterissä ja tutkimuksessa. Ja tuo eks-miniä komeilee ensimmäisenä ja heidän yhteiset lapset.

Ja toiseksi merkitään sinut, lapsineen.

Ja sama kait se on anopin sydämessä ja mitä valokuvia on seinällä, koska monet esillä olevat valokuvat ovat menneestä, eikä tästä hetkestä.

Vierailija
29/33 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla poikkeava, kun olen ap:n kanssa samaa mieltä ja pidän lapsen entisen puolison kuvan pitämistä esillä mauttomana. Oma äitini piti esillä vuosia nuoruuden rakkauteni kuvaa vaikka sanoin siitä useasti. Jos menin uuden kumppanin kanssa käymään vanhemmillani, niin yritin että kuva ei saisi mitään huomiota. Onneksi sekoittui muiden sukulaisten ylioppilas ym. kuviin. Mielestäni vanhempien pitäisi olla ns. lastensa puolella eikä heilastella lasten entisten puolisoiden kanssa liikoja.

Vierailija
30/33 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se kuva ole anopin miniästä ja miniän lapsista? Miksi miniän kuva pitäisi poistaa kun et sinä ole niille muksuille mitään. Vai haluatko naamasi miehesi exän tilalle ja uskotella että muksut ovat sun? Häpeä.

Vierailija
31/33 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joissakin suvuissa vain puolisot eroavat, joka ei vaikuta millään tavalla muiden sukulaisten suhteisiin.

Poikani on eronnut ja x-miniä kuuluu hyvin olennaisena osana sukuuni ja elämääni, onhan hän lastenlapsieni äiti ja hänen paikkaa ei kukaan voi ottaa pois.

Anoppina muistan hänen x-miniän syntymäpäivät, joulut ja olemme muutenkin tekemisissä jo lasten vuoksi. Ja saa kutsun kaikkiin suvun perhejuhliin.

Sitä paitsi, poikani nykyinen avovaimo ei ole virallisesti edes sukumme jäsen, mutta x-miniäni on virallinen jäsen, lastenlapsien äitinä.

Ja siksi en ymmärrä tunteenpurkaustasi.

Ai pitää olla paperilla osa sukua, että kohdellaan sellaisena? Käy sääliksi syn miniää. Älä sitten ihmettele jos ei halua hirveästi vierailla tai tuoda mahdollisia tulevia lapsia käymään, kun on kohdeltu niin kylmästi alusta pitäen.

Ei lainkaan ja onneksi uudella on niin hyvä itsetunto, että hyväksyy sukuni ja miehensä elämään edelleen x-miniäni. Ihan sulassa sovussa ovat perhejuhlissa tai perhepäivällisillä.

Ja vaikka erosta on aikaa yli 5 vuotta, x-vaimo asuu edelleen heidän omistamassaan asunnossa ja koti säilyi lapsilla. Sitä kovasti arvostan ja niin näkyy arvostavan uusi miniäni.

Vierailija
32/33 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ap täytyy vain hyväksyä anoppi jolla on menneisyys.  Hänelle saattaa olla hyvinkin rakas tuo miehesi ex, joka on hänen lapsenlapsensa synnyttänyt.  

Vierailija
33/33 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunpa anopilla oli pitkään mieheni ja hänen eksänsä hääkuva oikein olohuoneen seinän paraatipaikalla. Mies ja eksänsä olivat eronneet useita vuosia ennen kuin tapasimme, joten sangen outoa miekestäni. Noh, kyllä kuva lähti jossain vaiheessa kun ilmoitin etten aio tulla kylään katselemaan miehen vanhaa hääkuvaa, joka suorastaan hyökkää silmille. Kuva lähti :)

Olisit ottanut ehdan miehen. Jos ottaa käytetyn, ei se ole uusi tai uudenveroinen.