Olen mies ja ymmärrän ettei seksi ole naisille tärkeä juttu
Naista ei saa syyllistää haluttomuudesta, nainen ei ole mikään hengittävä seksinukke. Itse en ehdottaisi naisille mitään seksuaalista ikipäivänä ja jos nainen ehdottaisi minulle niin kysyisin vielä moneen otteeseen että haluatko tätä ihan varmasti. Opetan sukulaispojilleni ettei tyttöjä/naisia saa katsella yhtään pidempään kuin poikia/miehiäkään. Maailma voi olla kiva paikka meille kaikille jos vaan yritetään ihan tosissaan.
Kommentit (12)
Anna kun arvaan: olet täysin kokematon? Et ole koskaan kokenut sitä, kun nainen on sinuun hulluna halusta? Et ole koskaan ollut parisuhteessa siinä vaiheessa, kun pannaan kuin kanit?
okei. Good luck with that. Itse olen todella seksuaalinen ja v*tuttaisi lähinnä jos joku tulisi selittämään mulle jotain tuollaista mitä aloituksessasi selität. - nainen
Sä olet ymmärtänyt väärin. Seksi on niin tärkeä juttu ettei sitä harrasteta velvollisuudesta vaan vain omasta halusta ja vapaaehtoisesti tyydyttävän kumppanin kanssa.
Eli jos naista ei parisuhteessa innosta niin ois syytä ottaa selvää mikä on vikana sen sijaan että ruikuttaa, kerjää sääliä ja syyllistää.
Tuntemattomille naisille ei pidä mennä ehdottelemaan alkuunkaan, se on sanoinkuvaamattoman törkeää käytöstä.
Ihmeellisiä vastauksia, palsta on täynnä vihaa kaikkia kohtaan. Ei uskoisi naisista että voivat olla eri mieltä aloituksen kanssa, ovat raukat ilmeisen aivopestyjä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisiä vastauksia, palsta on täynnä vihaa kaikkia kohtaan. Ei uskoisi naisista että voivat olla eri mieltä aloituksen kanssa, ovat raukat ilmeisen aivopestyjä.
Ilmeisesti sinäkään et tunne naisia!
Naista ei saa syyllistää haluttomuudesta, nainen ei ole mikään hengittävä seksinukke. Itse en ehdottaisi naisille mitään seksuaalista ikipäivänä ja jos nainen ehdottaisi minulle niin kysyisin vielä moneen otteeseen että haluatko tätä ihan varmasti. Opetan sukulaispojilleni ettei tyttöjä/naisia saa katsella yhtään pidempään kuin poikia/miehiäkään. Maailma voi olla kiva paikka meille kaikille jos vaan yritetään ihan tosissaan.
-Kyllä nainen haluaa jos mies osaa asiansa-
Kiva. Kivikissatäti ja rva Joulupihtaaja ovat varmaan ihan myytyjä. :) Meille muille toivottavasti riittää niitä normaaleja miehiä.
Totuus on että paneminen ei edellytä kunnioitusta. Naiset arvostavat eniten miehiä jotka eivät ota minkäänlaista kontaktia missään, voi vain kuvitella miten hirveältä naisesta tuntuu kun joku mies tulee ehdottelemaan härskiyksiä.
Maailma ei koskaan ole kiva paikka kaikille. Lopeta tuo idealismi haihattelu.
0/5
Älkää nyt siskot langetko näin tökeröön trolliin.
Mieluummin vässykkä kuin vonkaava sika. Olette vain käveleviä mulkkuja naisten silmissä, puistelen päätä mielessäni aina kun näen jonkun miehen yrittävän iskeä jotakin nuorta naista esim. baarissa.
Paitsi että naisia on erilaisia. Toiset tykkää toiset ei. Olet vässykkä ajatuksesi, en haluaisi kaltaistasi tossua!